SimBot
Nyligen fick jag veta av er här på sajten att man kunde göra simbots om man var i level tio i uppfinarfärdigheterna 👍 Nu är jag det med en sim men nåt funkar inte 😕 Han finns i staden Twinbrook. Felet är att det finns ingen "skapa simbot" eller liknande 😢 Och jag kan inte uppfinna mer för han har redan uppfunnit allt som går att uppfinna 😭
Vad är felet? 🤔
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jag skrev det i den här tråden:
http://thesims.ifokus.se/discussions/5375031b8e0e7461dd002c0c-s3-varelser?discussions-2
Din sim kommer få en möjlighet som heter något i stil med "Den ultimata/hemliga uppfinningen", som guidar din sim till att skapa sin första simbot steg för steg. Så ha koll på din sims telefon och se till att hon/han inte har någon annan möjligheter som tar upp platsen. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Tack! måste ha missat den biten 👍 Kommer bli superduper kul 😂
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Men jag har en fråga, jag har gjort lite av uppdragen och fastnat där man ska hitta en hjärtformad röd diamant ädelsten, finns det fusk att hitta dem? försökt ganska länge nu 😴😟
#3 Rosa diamant! 😃
Välkommen till en av dom jobbigaste delarna med simbotsbygget. Jag skulle rekommendera att din sim använder antingen Grävaren och gräver efter ädelstenar (tar ett tag) eller, om du har Destination Världen, tränar upp din sims kampsportsförmåga så att hon/han kan krossa rymdstenar. Krossade rymdstenar ger nämligen ädelstenar och det finns en bra chans att en rosa diamant kan dyka upp där.
När du väl har hittat ädelstenen så behöver du skicka iväg den på hjärtformad slipning. Den kommer tillbaka i brevlådan i rätt form nästa morgon när posten anländer. 🙂
Jag vet inte om det går att fuska fram en sådan, men jag kan söka lite på svaret. Sist jag försökte kolla upp det så hittade jag inget, men jag kan ha missat något!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Tack!🙂
Har köpt en livslånglycka "samlingshjälpen" är rätt ny på detta med stenar och sökandet 😊😉
Det för mig enklaste sättet att få rosa diamanter var att ha en varulv i nivå 10. Det var löjligt enkelt när jag samlade, och första dagen han var ute hittade han 4 stycken…
#6 oj, måste testa när jag kommer hem :3