The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmÀnt
LĂ€st 1094 ggr
YellowKiwi
1

Bra vÀrld?

Hejsan!😃

Jag undrar om ni vet nĂ„gon bra och vĂ€lgjord vĂ€rld? Inte nĂ„gon vĂ€rld som krĂ€ver jĂ€tte mĂ„nga expansionspaket. Jag har Årstider, Husdjur, semesterparadis, drömjobb, kvĂ€llsnöjen, universitetsliv.

Javix
2

Det finns Ă€r vĂ€rld som heter Ashdale (googla sĂ„ kanske du hittar den) som Ă€r en relativt liten vĂ€rld med mĂ„nga tomma tomter förutom allmĂ€nna byggnader och nĂ„gra villor. Den Ă€r jĂ€ttefin men kom ihĂ„g att den inte har nĂ„gra mĂ€nniskor sĂ„ det kan vara bra att t ex. installera ett mod som gör att det flyttar in mĂ€nniskor om man inte orkar göra det sjĂ€lv. Den krĂ€ver inga expansionspaket. 

Meadow Glen av mysimsreality Àr ocksÄ en fin vÀrld (ocksÄ utan mÀnniskor) som behöver husdjur, kvÀllsnöjen och drömjobb. sedan finns det versioner som inte har nÄgra expansionspaket alls, och en med alla. :)

[Lupse]
3

http://www.sims3createaworld.com/

PÄ den hÀr hemsidan (som visserligen Àr pÄ engelska) lÀggs det regelbundet upp nya vÀrldar som Àr skapade av andra spelare. Alla vÀrldar Àr vÀlgjorda och oftast recenserade av nÄgon ocksÄ. Det stÄr tydligt pÄ sidan vilka expansioner som krÀvs till varje vÀrld och om det finns cc osv. Riktigt bra hemsida och jag rekommenderar att du tar en titt dÀr och se om du hittar nÄgot passande, vet dock att det ibland kan vara klurigt att hitta det man söker efter :)

YellowKiwi
0

Tack för svaren ska kika runt lite och se om jag hittar nÄgon jag tycker om.

YellowKiwi
0

SÄ synd att man nÀstan alltid mÄste ha destination vÀrlden pÄ typ alla pÄ sidan du, Lupse lÀnkade..

[Lupse]
1

#4, ja, jag sÄg det. Det beror nog pÄ att det var den första expansionen som kom ut och dÀrav har mÄnga den. Expansionen har Àven massa fina vÀxter, insekter, stenar osv. Har sökt lite utanför den hemsidan men har mÀrkt att de flesta vÀrldar tyvÀrr har destination vÀrlden :/

[Lupse]
2

Fast har du kikat in Mesa Grande? Bara basspelet som krÀvs, men dock sÄ har den lite CC. Laddade ner vÀrlden för nÄgra dagar sedan, riktigt fin vÀrld :)

IceTee
2

Har du inte ett EP gör det inget, sakerna kommer bara att ersĂ€ttas med nĂ„got du har đŸ™‚

http://awesims.sixty-ten.net/2012/04/30/st-claire-a-new-world-for-the-sims-3/

Den gillar jag!

Medarbetare pÄ Skor iFokus

YellowKiwi
0

IceTee, jaha tack sĂ„ mycket det visste jag inte đŸ˜ƒ