The Sims iFokus

The Sims

Etikett: eget-innehÄll
LĂ€st 2773 ggr
[AmandaBorg]
4

"lilla" familjen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Familjen Brown bestĂ„r av pappa Marcus, mamma Robin och deras 21 barn. Alexander, Bastian, Chris, Denise, Elliot, Felicia, Gary, Hariette, Ivan, Jamie, Kimberly, Liam, Mimi, Nathan, Ophelia, Paige, Quinn, Ray, Stephanie, Theo och Urban. đŸ˜›

Alvsas
1

Hur orkar du?!😼

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

Sims3linnea
2

Är det inte jobbigt att ta hand om 23 simmar??? đŸ˜źđŸ˜Ž

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

[AmandaBorg]
0

Ett gĂ€ng fyrlingar Ă€r födda, de fick namnen Victoria, Wade, Xandra och Yale! đŸ˜ƒ

#1, #2 Först och frĂ€mst sĂ„ har jag Ă€ndrat livlĂ€ngden lite, de lever i ca 90 dagar som vanligt, men de Ă€r bara bebisar i tvĂ„ dagar och likasĂ„ smĂ„barnen. Jag har istĂ€llet förlĂ€ngt ungdomstiden och vuxentiden med nĂ„gra fĂ„ dagar. đŸ™‚
SĂ„ fort alla smĂ„barn har blivit barn skickar jag ivĂ€g dem till internatskolan, sĂ„ det Ă€r inte sÄÄÄÄ mĂ„nga att ta hand om. Det var dock FRUKTANSVÄRT jobbigt att ha fyra smĂ„barn och fyra bebisar. đŸ˜ź

Jag ska skaffa en "kull" till sĂ„ fort de yngsta fyrlingarna som nu Ă€r smĂ„barn har blivit barn. Om det Ă€r nĂ„gon som har missat det sĂ„ har barnen fĂ„tt sina namn i alfabetisk ordning, det Ă€r dĂ€rför jag ska skaffa en kull till sĂ„ att Z ocksĂ„ fĂ„r vara med, sen börjar jag om pĂ„ A igen. 

Senare ska jag vĂ€lja ut ett av barnen som ska fĂ„ bo kvar pĂ„ tomten medans alla andra flyttar ut - förutom förĂ€ldrarna som kommer att fĂ„ leva kvar tills de dör. đŸ˜› DĂ„ ska jag ocksĂ„ Ă€ndra tillbaka livslĂ€ngdsinstĂ€llningen till normal. 

Jag kan Ă€ven tillĂ€gga att kommande generationer ocksĂ„ kommer att fĂ„ mĂ„nga barn, men absolut inte lika mĂ„nga som i första. Phew
 đŸ„”

Malinolsn
1

Jag Ă€r lite sugen pĂ„ att se huset som de bor i đŸ˜‡

[AmandaBorg]
0

#4 SĂ„hĂ€r ser hela stora huset ut. Jag tycker det ser otroligt trĂ„kigt ut och kommer nog att bygga om det mesta senare. đŸ˜›

[AmandaBorg]
0

#4 SĂ„hĂ€r ser hela stora huset ut. Jag tycker det ser otroligt trĂ„kigt ut och kommer nog att bygga om det mesta senare. đŸ˜›

Edit: Oj, det blev visst en dubbelpost. Det Ă€r helt okej för Medarbetare eller SajtvĂ€rd att ta bort den hĂ€r kommentaren. đŸ™‚

Malinolsn
0

#5 Jag orkar aldrig bygga stora hus (dÀrav smÄ familjer), det Àr dÀrför jag Àr lite nyfiken ^^
Hur mĂ„nga rum Ă€r det? Har alla ett eget rum osv? đŸ™‚

stinabest
0

Dina simmar kommer att ta över hela staden, haha! :o

Sims3linnea
0

Vad anvÀnder du för mod sÄ att man kan ha sÄ mÄnga i familjen?

[AmandaBorg]
1

#7 Eftersom jag har skaffat alla barn bara för att ha sĂ„ mĂ„nga som möjligt har inte alla fĂ„tt ett eget rum, det finns tre sovrum för barnen med ett gĂ€ng vĂ„ningssĂ€ngar i varje rum. FrĂ„n början hade jag inte tĂ€nkt skicka ivĂ€g simmarna till internatskolor, jag tĂ€nkte bara att de skulle fĂ„ dela rum med varandra utan nĂ„gra personliga grejor i rummen. I kommande generationer kommer jag att Ă€ndra det och inreda sovrummen annorlunda sĂ„ att de passar barnen. đŸ™‚

FörĂ€ldrarna har ett sovrum men det enda som finns dĂ€r inne Ă€r deras dubbelsĂ€ng och ett helt gĂ€ng spjĂ€lsĂ€ngar och ett par pottor. 

Familjen har en butler som bor hos dem dĂ„ det blir en hel del jobb och stök med en sĂ„ stor familj, hon har ett eget rum med en sĂ€ng med ett nattduksbord, en bokhylla, en fĂ„tölj och en liten öppen spis. 

Huset har tvĂ„ badrum (med dusch) som jag har inrett lite mer noggrant dĂ„ jag nog inte kommer att bygga om dem nĂ€r jag bygger om resten av huset. I anslutning till det ena badrummet finns en tvĂ€ttstuga. 

Köket Ă€r ocksĂ„ lite mer noggrant inrett och kommer att fĂ„ vara kvar nĂ€r det Ă€r dags för renovering. đŸ™‚

#8 Ja, det Ă€r lite det som jag hoppas pĂ„. đŸ˜ƒ

[AmandaBorg]
0

#9 NRaas MasterController đŸ™‚

Sims3linnea
0

#11 Okej, tack đŸ™‚

[AmandaBorg]
0

Generationens sista tvillingar Ă€r födda, Zahara och Alwin Ă€ntligen fĂ„r Robin vila ut och slippa föda nĂ„gra fler bebisar. đŸ˜ƒ

Cookie124
0

Hur fÄr man fyrlingar?

Svado
0

Ja precis min frÄga ocksÄ, hur fÄr man fyrlingar :)

Linnea Adler
HemmansÀgarens smÄdjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
VĂ€sterbottens LĂ€n - Storuman

[Ellabella347]
0

Jag kan svara pÄ den frÄgan om det Àr ok. Man kan titta pÄ Barnkanalen samtidigt som barnmusik spelar i bakrunden. Och sÄ tror jag man kan lÀsa barnböcker

Sims3linnea
0

#15 Man kan ocksÄ köpa nÄn befruktningsgrej med önskepoÀngen. (kommer inte ihÄg vad det heter.)