Ny på sajten!
Hej! Jag är ny här på forumet, och jag älskar The Sims 3 :) Det går ett tag emellan gångerna jag kör, men nu fick jag en massa inspiration efter att ha läst några av alla legacys/historier som finns ute på nätet. Och jag beslöt mig för att göra en själv. Den är måhända en aning oslipad, då det är min första. Jag vill jättegärna ha feedback på den. Bör jag fortsätta eller är den hemskt dålig? Tips? Allt mottages :)
Länk till historien: http://deterforvildtt.blogspot.se
Välkommen hit =) Jag är sajtvärden för The sims iFokus. Har du några undringar eller funderingar över sidan eller nått annat så hör av dej till mej eller någon av mina Medarbetare =)
Glöm inte bort att läsa våra viktiga trådar bland annat finns regler och varningssystem.
Hoppas du ska trivas hos oss och kommer starta massa roliga trådar =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
mera mera!!😮
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 Tack :)
#2 Haha, är den tillräckligt bra för flera delar? :) Jag behöver lite tips på hur jag ska forma sidan också om ni har lust :) Jag har liksom bara börjat efter att paret jag skapade (Serena och Grayson) råkade ut för massa konstiga grejer i det där huset (har mycket konstigt print screenat ;))
#3 jo den är jättebra! spännande,man undrar vad som ska hända nu… det är så jagvetintevad då allt slutar JUUUST då det är som mest spännande;)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Välkommen hit!🙂
Jag läste din historia/legacy den var ju super bra (och spännande). 😉
Vila i frid Vanilj & Molly
#3 haha jo, och som sagt, saker och ting kommer bara att bli konstigare (eller det är åtminstone det jag siktar på :)) och man får reda på mer om dom ju mer tiden går :) När det gäller utformning av sidan vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Den är så tråkig utan inledning, header och allt :P är osäker på namnet för sidan också, men det får duga tills vidare :)
#5 Men tack tack! 🙂Kul att höra att folk läser och väljer att säga något! 🙂
Hahaha, slutet 😃
Du borde definitivt fortsätta skriva :)
MER! Jätte bra ju! :)
#8 + #9 👋 Tack! Jag håller på! 😉😃
Är det någon slags skräckhistoria eller?:) kan du lägga upp här när du gjort ett nytt inlägg?:D följer
#11 Haha, kanske? Jag kan säga att jag inte följer något manus direkt, eller har någon uttänkt plan egentligen, jag tar lite screen shots och tänker ut några scener, sen kan jag vela fram och tillbaka huruvida allt passar med varandra så blir det tydligen bara något av det ^^ jag hade en idé först hur det skulle vara men allt eftersom jag sitter och pillar så är det som att historien har sitt egna lilla liv :) Kul att du följer! Jag ska säga till vid kommande delar :) Sen kan jag tillägga för alla som eventuellt läser och följer att, ja, bildredigeringen är grymt ful, men det är lite det som är tanken ;) Detta är ingen solskenshistoria direkt. Som det visat sig ;P