Ta bort paparazzis permanent i Sims 3
Hej!
Sitter och avnjuter en kväll som denna med lite Sims. Min sim ska bli regissör och måste därför ha hög kändis-nivå för att gå framåt i karriären. Därför blir jag trakasserad av paparazzis som ska komma in hos mig hela tiden. Och nej, jag vill inte bygga ett staket, och ja, jag vet att det går att radera dom med testingCheatsEnabled true, men inte permanent
Är det någon som vet hur man blir av med dessa irriterande simmar permanent?
Tacksam för svar! 🙂
☆
Paparazzis får man helt enkelt leva med om man är känd😃
Och då menar jag inte att det inte går att ta bort dem för det vet jag inte, men att med kändisskapet så kommer också dåliga delar. Stay realistic, visst du kan fuska men då blir det fejk typ.😃Lev som kändis med paparazzis, eller lev inte som känd utan dem…🙂 that's what I think.👍
Jag har för mig att man i spelinställningarna kan stänga av paparazzis.
Tryck på dem tre prickarna i hörnet där du sparar osv. Tryck då på Alternativ. På en av flickarna står det något i stil med "Alternativ för befolkning" eller "Befolkningskontroll" tror jag. Där kan man bocka av paparazzis. Sedan trycker man på ok. Då försvinner paparazzis! 😃
Det hade varit roligare att istället för att det kommer EN paparazzi, så skulle det komma en hel grupp! det hade varit skit kul! xD