The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 2389 ggr
[MikaelaR]
1

The sims 4

The sims 4 släpps den 4:e september har jag nu läst, stämmer detta!? :)))

hannapannah97
0

Hoppas det!! :)

[Majbot]
0

De skulle ju inte släppa The Sims 4 utan arbeta vidare på en senare release har jag fattat det som?

[MikaelaR]
0

The sims Sverige, på facebook har gett ut en trailer + ett releasedatum för the sims 4 gå in och kolla där!

DiamondIce
2

#2 Det var ett aprilskämt :)

Smulan80
4

Hahahahaha aprilskämtet på sajten var uppenbarligen lite för bra. :D

Men 4an kommer iaf 2a september enligt EA.

[MikaelaR]
0

Konstigt att det stod 4:e september på deras facebooksida men ok då är det 2a september att se fram emot.

kokoskakan02
1

Tror det släpps andra i USA och fjärde i sverige =)

SimsBrooke
3

Det släpps troligtvis den 2a i USA och den 4e här i Sverige. Perfekt två dar innan jag fyller år :D Det blir att boka The sims snart :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Smulan80
0

ah ok låter mycket troligt

fiffeliffe
0

Glöm inte att vi har en officiell tråd för the sims 4 🙂

Cool

[MikaelaR]
1

Jag såg inte att den officiella tråden var uppdaterad med denna 'nyhet'

Mitchika
1

#12 Den officiella tråden är inte uppdaterad av mig ännu för att jag inte hittar ett specifikt datum för releasen i Europa/Sverige. Olika källor säger just mellan 2-6 september som releasedatum. Tills en säker källa kan bekräfta datumet för oss i Sverige kommer jag inte att uppdatera den officiella tråden med releasedatum. 🙂

Sajtvärden kan välja att göra det, men jag avvaktar ännu tills releasedatumet för Sverige är bekräftat.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[MikaelaR]
1

#12 Ok, The sims sverige på facebook _(The sims egen facebooksida: https://www.facebook.com/TheSimsSE__)_ Det borde väl vara en trovärdig källa? dem har iallafall gett ut datumet där! jag hoppas det släpps så tidigt som möjligt längtar jättemycket efter att få spela men det får ta sin tid så dem lyckas få det så perfekt som det går 🙂

SimsBrooke
1

Jag inväntar som Mitchika gör en trovärdig källa så vi inte säger ett datum sen stämmer inte det.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
1

#14 Officiell sida eller inte så är jag alltid skeptisk till information som sprids över Facebook. 

Jag avvaktade och kikade in på svenska sidan för Origin idag och där står släppdatum för The Sims 4, den 4:e september. Mer officiell och trovärdig källa än så går nog inte att få. 🙂

Länken till The Sims 4 på Origin&utmv=-&utmk=131953615&referringsite=ea#details)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Pinglan00
1

På cdon så står det den 2 september

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

00eme05
0

Jaaa! Äntligen!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[MikaelaR]
0

Jag tycker fortfarande att en officiell facebook sida för the sims är en trovärdig källa och informationen verkar ha stämt också så ja 🤪

[Smultronet Ella]
1

#4 Var det! Ååååh, jag som har trott detta hela tiden åååååååååh