The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 3366 ggr
Namiko
1

Familjen McMillan, del 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag passar på att starta en ny tråd nu då den förra börjar bli full och det här kapitlet markerar lite av ett skifte i legacyn. Det är nämligen dags för generation 6 att ta över styret i huset samtidigt som huvudfokuset landar på Frost, som är arvingen och som hamnat lite i bakgrunden tidigare.

Länkarna till allt ska såklart också med:
Den förra tråden
Bloggen

Kapitel 155

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mida
1

Följer självklart fortsättningen också! :D Detta är min favorit-legacy så ;)

Hallonsmurfen
1

Följer fortfarande. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
1

Följer här med! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Gerbilles
1

Följer igen! 🙂

Kokonattsu
1

Du vet ju redan att jag följer det du skriver 😉

Namiko
0

Så glad jag blir av alla som fortsätter visa intresse för familjen :D

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Esme11]
1

Följer :-) Detta är min favorit legacy och väntar alltid med spänning på fortsättningen! :-)

[Lupse]
1

Fortsätter följa! 😃

bunnyheart
1

Följer igen såklart!

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

Cimsan
1

Följer :)

lottis98
1
Namiko
1

Jag har längtat så länge efter att få skriva det här kapitlet, så när det väl var dags hade jag svårt både med att hitta inspirationen och orden. Har kämpat hela dagen men nu är det äntligen färdigt :D

Kapitel 156

Namiko
2

Äntligen börjar det ta fart igen. Hoppas att jag kan fortsätta med minst ett kapitel i veckan, men det är inte alltid orken, tiden och inspirationen räcker till. Men jag gör mitt bästa för jag är så peppad på att få det hela att gå framåt nu.

Kapitel 157

Namiko
1

Förlåt att det tar så lång tid mellan kapitlen nu. Jag hoppades verkligen att jag skulle kunna skriva dom snabbare, men det går inte att tvinga fram inspirationen hur som helst och jag har pysslat med annat istället.

Jag har hur som helst tagit mig tillbaka till sims nu, men växlar mellan lite olika projekt istället för att bara jobba med legacyn. Men ett kapitel kommer idag och jag vill så gärna lyckas få ut många fler den här månaden så att generation 6 börjar ta sig framåt då det känns som att jag suttit fast ungefär på samma ställe alldeles för länge nu.

Kapitel 158

Namiko
1

Ursäkta dröjsmålet, som vanligt numera.. Skyller det här på sjukdom, andra hobbies och även andra projekt i sims som har tagit upp min tid.

Kapitel 159

Namiko
0

Det var dags för ett tidshopp kände jag. Det här kapitlet utspelar sig i slutet på Frosts tonår och även långt från legacyhuset. Jag har längtat efter att få skriva det och har haft riktigt roligt med det.

Kapitel 160

htt
0

Haha åååh, det senaste kapitlet var helt underbart! :)
Hur går det för Ester?

Namiko
0

#17 Tack :D Det var så roligt att jobba med med det där kapitlet. Särskilt eftersom det gav mig en chans att testa allt nytt som kom med universitetsliv som jag inte haft orken att testa innan.

Ester är kvar i Hidden Springs, jag ska se om jag får tillbaka inspirationen för att skriva på min andra historia där man får veta mer om hur det går för henne, men man kommer att få veta mer även i legacyn lite senare.

Namiko
0

Det här kapitlet har varit svårt. Jag har haft en bra bild av det i huvudet sen jag började jobba på det, men av någon anledning så ville det inte riktigt bli skrivet. Kan delvis bero på att jag varit sjuk ganska länge nu. Men det blev färdigt till slut.

Kapitel 161

htt
2

Åh! 
Jag har inte läst kapitlet än men när jag såg att du uppdaterat tråden blev jag så himla glad!! :) 
Tusan också, detta är ju bättre och mer spännande än den bästa tvserien ;)

Namiko
0

#20 Vad roligt att höra :D Jag gör mitt bästa för att hålla det spännande, men simmarna gör det otroligt lätt för mig för det mesta :) Dom verkar gilla drama lika mycket som jag avskyr det (men det är så roligt att skriva).

Hallonsmurfen
0

Men åh, jag vill ju inte att familjen ska splittras. 😕

Gasoline
2

Följer! Vilken fantasi! Och ingen sim blir den andra lik, alltid händer något nytt och spännande :-D

Namiko
0

#23 Tack :D

Namiko
0

Jag ber om ursäkt för det extremt långa uppehållet. Det var verkligen inte planerat men sanningen är att jag suttit fast på samma kapitel i flera månader. Idag bestämde jag mig tills slut för att skrota det och börja på ett nytt kapitel istället och det blev färdigt, så nu kan jag äntligen ta mig framåt igen :)

Kapitel 162

SimsBrooke
2

Åh då får jag börja läsa igen. Får se om jag kommer ihåg vart jag var :/

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Namiko
2

Jag är så insnöad på McMillan just nu att jag tänker på familjen konstant, det är inte alltid jag håller mig till rätt generation, men planer är alltid bra att ha :) Nu börjar jag äntligen ta mig dit jag har längtat i flera månader. Men först, ett brev från Ethel.

Kapitel 163

Namiko
0

thea_thea
1

#28 Jag kommer inte ihåg vem Kara är, kan du hjälpa mig koppla? Btw jag älskar Familjen McMillan!!

Hallonsmurfen
4

#28 Det är som på julafton när man ser att det kommit ett nytt kapitel. 🤤

Namiko
0

#29 Kara dök upp i kapitel 160, hon var en av Dexter och Teris rumskompisar på universitetet. Härligt att du gillar familjen :D

#30 Vad glad jag blir av att höra det :) Jag har redan börjat jobba på nästa kapitel.

Namiko
0

Nu händer det mycket i huset och jag har så roligt med alla simmar :D

Kapitel 165

Jusse.
2

Tog mig ett tag att hitta hit igen. Följer såklart!😂

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

Namiko
2

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt extremt långa uppehåll. Det var inte planerat, det var inte heller frivilligt. Jag har kämpat och kämpat med att försöka skriva, men inspirationen har vägrat infinna sig. Men tack vare Mitchika så kom jag igång igen och nästa kapitel är färdigt, tillsammans med en ny bloggdesign :D

Kapitel 166

Mitchika
2

#34 Anytime! Skrattar🤗

Det var jättekul att kunna hjälpa till och jag bara älskar det här kapitlet och den nya bloggdesignen (speciellt headern).  😃

Namiko
4

Idag firar McMillan 2 år! Det här har blivit så mycket större än jag någonsin kunnat tänka mig och även om jag har fått väldigt lite skrivet den senaste tiden så har jag ändå jobbat med framtida planer väldigt mycket bakom kulisserna. Jag har enormt mycket planer för den här familjen och är äntligen igång och jobbar med dom nästan varje dag nu.

Jag vill tacka alla läsare, både de som hängt med från början och det som dykt upp under resans gång. Det är underbart att se hur uppskattat det jag skriver är och jag vill även passa på att tacka Mitchika ännu en gång, hon har hjälpt mig enormt mycket med olika idéer och peppning när det har behövts.

Men nu är det dags för nästa kapitel :) Här har ni
Kapitel 167

Mitchika
2

#36 🤗🌺

Jag längtar ihjäl mig efter nästa kapitel! 😃

KastKatt
2

Whuuuut! Jag har missat detta! Följer!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

SimsBrooke
1

Jag ska försöka att läsa ikapp. Är på 85 men när jag väl läser tror jag det går snabbt :D dock får jag vänta tills antingen söndag eller nästa vecka då jag har lock för ena örat och det påverkar lite :(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke