The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 1008 ggr
Dvärg_gurami
1

Kan inte sola

När jag och min syster spelar tillsammans på hennes dator kan simmarna inte sola. Inte ett särskilt stort problem kanske men jag undrar varför och hur man fixar så att de kan det. Simmarna kan sola när jag spelar själv på min dator, men på hennes går det inte. Vi har båda semesterparadis. P.s jag menar sola på handduk på marken, inte i solstol, får det går, men trycker på marken står det bara "gå hit" osv. Tack på förhand! :))

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

SimsBrooke
0

Jag får bara till att sola på stranden. Jag har testat flera gånger att sola på handduken i trädgården. Men jag har inte lyckats. Tror nästan det bara går på stranden.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Dvärg_gurami
0

Det går inte att sola på stranden heller. Mina simmar kan faktiskt t.o.m. sola i sin trädgård (alltså gräs) men på den andra datorn går det ej att sola alls. Jag ska dock prova att åka till stranden en gång till och testa, hoppas det funkar! Tack så mycket :)

- Gerard Way

[xMondSy]
0

Jag har solat flera gånger i trädgården, man måste ha tillräckligt med plats för det. 
Man trycker och då ska det komma upp ett alternativ "Slappa här".

Dvärg_gurami
0

Ja det är klart i och för sig. Jag har dock provat att sola på många olika ställen. Skall testa imorgon igen när jag spelar, återkommer :)

- Gerard Way

lollonoordin
0

Det måste också finnas en tomt för att man ska kunna sola, alltså kan man inte hitta alternativet "slappa här" där det inte finns en bostadstomt eller en allmäntomt :) Fast det visste ni kanske redan eftersom ni lyckades på din egna dator, men ändå, det var det jag kunde komma på :)

Dvärg_gurami
0

Det funkar nu! Yay! :) tack för allas svar, nu ska jag gå och sola ;).

- Gerard Way