The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 1089 ggr
SegerSims
2

Få tag i fotona!

När Simmarna använder kameror kan jag få ut bilderna ur spelet? I så fall hur?

[masken123]
0

Det är precis vad jag undrar också! Och hur kan man göra så att den här kontrollsaken försvinner i spelet när man ska ta kort, alltså där man b.l.a ser hur de mår och deras egenskaper? Jag skulle egentligen vilja lägga upp massa bilder på mina simmar här, men fattar inte hur man gör!

[SimsFreakEmilia]1
0

#1 Inne i spelet trycker du på C! Då kommer inte den kontrollpanelen där nere med! ;-)

SegerSims
1

Nu menar inte jag det, för det vet jag. 

Simmarna själva kan ju fota med kameror tex på semestern. Dom fotona, hur kan jag få dom så jag kan lägga dom på min blogg tex?

[masken123]
1

Det var så jag mena med, men tack för att du sa att kontrollpanelen försvinner vid C!😉

[masken123]
1

Oj, nu råkade jag se att Snuttgrodan skrivit när simmarna själva tar😐, jag menade när man trycker på C, hur får man bilderna till t.ex bloggen?🤔

Pinglan00
0

Kommer det inte upp så du kan se bilderna i spelat? För då kan du ju klicka C och sedan klippa bort resten av bilden.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

SegerSims
0

Kommer upp? Jag får sätta dom på väggen och klicka  C, men önskar slippa det …

Pinglan00
0

Jaha, för när jag tar foto med mobilen så samlas de mobilen så kan man klikca att titta på bilder.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

SegerSims
0

Klickar man på dom så är dom inte kvar i kameran … Men när man för datamusen över dom så syns dom i större format. 

Tack i alla fall det är väl så jag får göra. 🙂

Pinglan00
0

#9 Tror annars att man kan ladda upp till thesims3.com och så kan du ta bilderna där ifrån. Fast är inte säker. För det går det om man tar familjefoton.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[masken123]
0

Hallå, kan någon hjälpa mig med mitt problem? Det finns ju jättemånga som lägger upp bilder från sitt spel, men hur får man tag på dem? Skulle vara jättesnällt om någon kunde svara, då jag gärna skulle vilja lägga upp min PGC här!🤔

kokoskakan02
0

de som lägger ut bilder från sitt spel tar de genom att trycka på c-knappen

SegerSims
0

#12 Du hittar dom i screenshot mappen som finns i Elektronisk Art mappen som finns i dokument. Om du fotat med C vill säga 😃

[masken123]
0

Tack så jättemycket! Jag har hittat allt! Du är bäst Snuttgrodan!😃