Bra saker med The Sims 4
Jag tycker att man blir så negativt inställd på The sims 4 för alla skriver om samma saker.
Men nu vill jag skriva saker som är bra med det:
Du kan åka mellan olika städer utan att helt börja om. T.ex så kan du jobba i en stad och bo i en annan.
Du kan sätta dit husgrunden efter huset är klart så du slipper att riva allt.
Du kan ha olika högt till tak i ens hus.
Skapa en sim är så mycket bättre och enklare.
Det finns många fler saker och jag vill att ni ska skriva allt bra ni tycker om 4:an här.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Du kan flytta hela rum! Det är typ det enda jag är riktigt impad av :P
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Man kan sätta fönsterna på olika höjd och dessutom om jag inte minns fel sätta ut fler än ett fönster i taget!
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Simmarna ser ju helt klart snyggare ut! Man kommer att kunna amma bebisarna också. Det verkar finnas en hel del kul saker att göra i The Sims 4.
Spelet kommer nog också bli mindre laggigt :)
Äsch, glömde ju såklart att den nya Create-A-Sim ser ruskigt bra ut också :D
Håller med er alla ;)
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
LBGT-relationer skall tydligen vara OK utan mods. Och bebisar kommer att ha ben!
Me. Myself & My Sims
LBGT-relationer skall tydligen vara OK utan mods. Och bebisar kommer att ha ben!
Me. Myself & My Sims
#7 Vad kul!
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
#7 Eh… Det har alltid funnits homosexualitet och bisexualitet i The Sims… sedan allra första grundspelet… Det är gjort så att det är du som spelare som måste ta initiativet till att göra din sim bi eller homo men därefter så rullar det på av sig självt. Det enda som behövs är att din sim att flörtar med en sim av samma kön.
Däremot skulle de kunna få göra kläder och hår neutrala mellan könen så att man kan ha crossdressing. Med nya CAS kan man säkert ge simmarna lite androgynt utseende rent kroppsligt så med kläder och hår, trans.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
Vad är LBGT? Samma som HBTQ? Kan dom få bebisar då? xD
#10 Nej, samkönade par kan bara adoptera och ja, LGBT är samma som HBT (inte Q). Det står för Lesbian-Gay-Bi-Transsexual.
Gillar den nya generaliteten, eller vad det heter, där man kan typ skapa en dotter eller tvillingbror till sin sim. Och jag tycker, även om många andra inte tycker det, att håren ser mycket bättre ut än i sims 3 grundspelet.
#12 Kan det vara genetiken du syftar på?
Jag tycker att det passar simmarnas allmänna utseende. Det hade vart jättekonstigt att ha realistiskt hår till stiliserade simmar. Iofs så gillar jag stiliseringen 😃 det passar mig!
Ja, tack det var det jag menade :)
#12 håller med dig helt
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Det ska visst gå att sätta ut staket med rundade former, men inte väggar.
An ounce of prevention is worth a pound of cure
Jag tycker att nya build mode och CAS är imponerande. 🙂
Vänliga Hälsningar Lina
Åh, och något annat jag gillar är hur allt ser ut - många som jag sett har klagat på hur cartoony allting är men jag gillar det faktiskt. Från TS till och med TS3 försökte de göra allting så verklighetstroget som möjligt, men nu känns det som att de faktiskt har tagit ett nytt initiativ och skapat något mer unikt.
Jag vet inte, men jag gillar att de skapar en ikonisk stil som kanske kan komma att definiera TS i fortsättningen.
Jag älskar alla klara färger i Willow Creek, och jag gillar faktiskt hur simmar och hus ser ut.
Det låter kanske som att jag bara klagar på TS4, och visst finns det saker jag är besviken över, men jag ser ändå fram emot 4:an väldigt mycket. 🙂
Vänliga Hälsningar Lina
Gillar skarpt att det har infört humör och känslor. 🙂