The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 1566 ggr
Enbondetjej
2014-07-14 06:28
0

Problem vid uppstart

Hallå, hoppas någon kan göra mig klokare!

Har inte spelat på ett par veckor nu och knappt använt datorn. Endast en systemåterställning som ej ska påverka filer och dokument. 

Startade upp The Sims 3 igårkväll och möttes av detta (se bild).

Jag har inte installerat något och det verkar som att datorn har problem med orginalspelet. Klickar jag ok stängs startprogrammet ner, och det går inte att använda menyerna när rutan om felet är där. Jag kan alltså inte starta programmet.

Jag vill installera om hela spelet men har ingen aning om hur jag fick programkoden, inte via Origin iallafall och jag har kikat på thesims3.com om jag köpt spelet där men icke.

Tips till mig så jag kan få spela lite?

Bara Anna
2014-07-14 07:22
1

Är huvudet dumt få kroppen lida heter det ju…. Om du inte kan komma på varifrån du fått programkoden (jag förutsätter att du skaffat den på laglig väg) så varför inte köpa spelet igen på Origin som har super-rea nu inför Sims 4? Då får du åtminstone en programkod igen…

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Zolah
2014-07-14 08:29
0

#1 lite väl onödig vass ton?

Har du en fysisk kopia av spelet? eller har du köpt den elektroniskt?

Mitchika
2014-07-14 08:38
0

Redigerade ditt inlägg och tog bort en svordom. 🙂

Om du har en fysisk kopia av spelet så ska koden finnas i fodralet till spelet. Har du köpt spelet via CDON eller liknande köpsidor så bör du ha fått en aktiveringskod till spelet mailad till dig. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot