The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmÀnt
LĂ€st 1716 ggr
Amorita
2

Pretty little liars simmar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej alla đŸ™‚ har försökt göra nĂ„gra karaktĂ€rer frĂ„n pretty little liars i sims 3. var mycket svĂ„rare Ă€n jag trodde, men om  man kollar noga sĂ„ kanske det liknar lite.. haha đŸ˜ƒ Första Ă€r Aria montgomery

Amorita
2

Emily Fields

Amorita
2

Spencer Hastings, liknade inte ett dugg men hon blev fin endĂ„ đŸ˜›

Amorita
2

Hanna Marin, enda som blev likt var ögonen. Gav upp efter ett tag đŸ˜Ž Ni fĂ„r gĂ€rna visa om ni har försökt er pĂ„ nĂ„t liknande đŸ˜ƒ

H-lena
0

Snyggt! Vad roligt! har du gjort Hanna ocksĂ„? đŸ˜ƒ

Amorita
0

ja bild dĂ€ruppe ^  men hon var typ omöjlig đŸ˜•

Tessan01
0

#34 ni lade upp samtidigt :D om det var den Hanna du menade =) kan typ inget om PLL ;)

Amorita
0

#6 jag Ă€r typ helt besatt av pll đŸ˜ƒ

H-lena
1

Jag Àr ocksÄ besatt! haha. tyckte du lyckades asbra med allihopa! hannas ögon Àr nÀstan exakt som pÄ riktigt!! hade nog haft kortare hÄr, om du har sett henne i nyaste sÀsongen sÄ har hon ju nÀstan page och fÀrgat mörkare pÄ underhÄret. Hur som helst jÀtteduktig Àr du!

NordicSunset
1

Åh, kan du testa göra Melissa ocksĂ„? :D

Be the best version of you.

• Zoella
H-lena
0

Och du fĂ„r ju inte glömma Ali!! (spoiler: Ă€r det bara jag som stör mig lite pĂ„ att hon ja..  Ă€r tillbaka?)

NordicSunset
0

#10 Jag stör mig ocksÄ pÄ det. Hon förstör allt!

Be the best version of you.

• Zoella
H-lena
0

#11 ja men visst, men man visste ju nÄgonstans att det skulle hÀnda. antar jag. hade ju vart trist om hon var död och ba "jaha, nu Àr det slut". :P

Amorita
0

TÀnkte ocksÄ att jag tog lite lÄngt hÄr men fanns inget snyggt kort hÄr :/ ska försöka mig pÄ nÄgra till, det va fett kul :D Gillar inte att allison Àr sÄ hemlighetsfull hela tiden, sÄ man fÄr 10000 nya frÄgor istÀllet för svar haha

thea_thea
0

De blev bra! Vad duktig du Àr! Men jag har lite kritik! Kan du göra Ali ocksÄ? Aria har mindre ögon och mer 'babyface', hennes nÀsa Àr ocksÄ högre upp. Emily blev superbra men ögonbrynen Àr lite annorlunda. Spencer blev bra men ser inte exakt ut som Bellisario, men man ser vem det Àr! Hanna blev inte sÄ lik, i femte sÀsongen har hon Àndrats totalt!

H-lena
0

#13 Jag hÄller med. Men det mÄste ju finnas nÄgra hemligheter kvar, annars skulle de aldrig fÄ ihop en sjÀtte och sjunde sÀsong! :D Men jag vet, man blir irriterad, haha. Gud vad kul att du gör nÄgra till! Det ser jÀtteroligt ut, blir nÀstan sugen jag med! ^^

Idakarrlsson
0

Wow! Gillar verkligen Aria!! Superfina ju!

Kram

//Med vÀnliga hÀlsningar Ida

Va dig sjĂ€lv, alla andra Ă€r redan upptagna. 😎

Amorita
2

tack för kritiken :D nu har jag försökt mig pÄ Melissa Hastings, nÀsta Àr Alison men hinner inte det just nu.