Glödvandra i glödgropen
Jag har ett uppdrag där jag ska glödvandra i glödgropen, men jag har ingen aning om vart det är, det är ett av uppdragen till att få en ö i semesterparadis!?
Jag hittade det! Haha, hade försökt så länge och precis efter jag frågat så hittade jag det xD Men nu har jag en annan fråga, Hur kan man komma i bråk med en haj?
#1 dyk under vattnet och hitta en haj, sedan ska du komma nära den, (kan ha fel nu, var länge sen jag spelade på Isla Paradiso)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
gör som #2 skrev men jaen kan inte attackera sjösimmar ovh för det mesta fram när man dykt länge
Strunta i vad andra tycker och var dig själv.
Går det inte om man är sjösim?
#4 Nej. Men du kan låta bli att simma i havet så blir det en vanlig sim efter ett tag. Sen måste du öva upp dykningsfärdigheten och bråka med en haj. Sen kan du köpa den livslånga Belöningen som gör din sim till sjösim. Jag vet inte om man behåller sin dykningsfärdighet när man blir vanlig sim.
#5 Och glöm inte att simmen kan dö om den bråkar med en haj!
5# så lange man inte har köpt den livslånga önskan som gör att dom inte kan bli vanliga för att dom inte simmat i havet
Men jag har köpt den livslånga belöningen till henne, kommer hon inte kunna bli vanlig sim då?
jo om man har övernaturligt för att då kan man skapa/köpa ett elixir som heter kurelexir eller något sådant tror jag. Man kan också fuska genom att använda testngcheatsenabled trye och sen trycka på alt eller ctrl och ismen samtidigt då borde det stå ändra sims i skapa en sim eller något sådant sen ändrar man des övernaturliga form till vanlig och går ur skapa en sim sen är man klar dock kräver även detta övernaturligt tror jag
Okej, tack så mycket! :D Har övernaturligt som tur är :)
#10 roligt att kunna hjälpa till🙂