Mina planer just nu
Jag har en massa planer gällande sims just nu som jag inte orkar hålla i huvudet. Jag tänkte att jag skriver ner de här istället. Jag kommer använda denna tråden när jag behöver skriva av mig mina planer. 😃
Just nu:
Fortsätta på legacyn.
Fortsätta på världen.
Skriva nästa kapitel av legacy Amapola (har en massa material.)
Göra något fredagsprojekt imorgon.
Det är väl det tror jag, kan vara något jag glömt. 😉
Medarbetare på Pokémon iFokus

Låter roligt och spännande att följa :-)
Låter bra! 👍 Följer!
Mina planer just nu är fortfarande dem ovan, plus de här:
Göra ny sim, mer än så säger jag inte. 🤐
Ändra en sim, som ännu inte visats upp här. 🤐
Skriva nästa kapitel i legacyn (Larchada.) 😃
Ny sim, och ändra sim, är klara! 😃
Jag har jättemycket material till både Larchada legacyn och Amapola legacyn, måste bara orka skriva. 😃
Angående världen så har jag totalt fantasistopp. Jag måste sätta ut fler tomter, göra om skogen, och alla stigar. Men jag vill bara börja bygga husen. 😕
Okej, jag har material att skriva ett kapitel till min 1000-dagars utmaning, och ett jättelångt kapitel till legacy Amapola, men just nu vill jag spela på legacy Larchada, så det ska jag göra. 😛
Okej…
Jag har fortfarande inte skrivit kapitlet till legacy Amapola.
Jag har material till ett kapitel till min 1000-dagars utmaning.
Jag har snart gett upp hoppet om att lära mig skapa CC.
Jag ska skapa en blogg till min Rainbowcy (5:e legacyn/projektet, hur ska jag orka?) 😉
Okej. Jag tar en paus från allt som har med Sims att göra nu. Jag står inte ut med mer svåra, omöjliga, skitsaker som man bara blir så _____ frustrerad på!
#8 Nämen, vad är det som händer?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#9 Ursäkta, det är de där guiderna som gör mig frustrerad. Jag tror bara jag pausar det, vanligt simsspelande blir det nog ingen paus från nu när mitt utbrott är över. XD
#10 Jag tänkte väl :O jösses skräms inte så där :O
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Okej, nu är bloggen till min Rainbowcy klar, ska fixa prologen och sen kommer det upp på sajten. 🙂
Nu när det är så mycket på gång tänkte jag göra en liten lista på hur jag prioriterar. 🙂
- Legacy Larchada
- 1000-dagars utmaningen
- Projekt varg
- Legacy Amapola
- Rainbowcy Arco Iris
När jag klarar ut något av dem så flyttas hela listan. Men 1000-dagars utmaningen är lite speciell, då den utspelar sig på tid och inte antal generationer. 😉
Okej…
Jag kan skriva ett kapitel min 1000-dagars utmaning, ett till legacy Amapola, och ett till min Rainbowcy.
Jag ska försöka skriva alla idag. Jag börjar med 1000-dagars utmaningen, eftersom jag kör utifrån prioriteringslistan. 😃
1000 dagars utmaningen och legacy Amapolas kapitel är klara. Rainbowcyn tar jag imorgon! 🙂
Nu är alla kapitel skrivna, så jag har kunnat ägna mig åt lite sims. Jag lyckades spara ihop material till legacy Amapola och Projekt varg. Jag känner mig rätt skrivsugen just nu, så det kommer nog antingen ikväll eller imorgon! 🙂
Okej, det blir nog inte idag. Jag glömde att vi skulle ha gäster. 😛
Men jag hinner nog skriva det imorgon innan bion. 👍
Som ni kanske märker händer inte så mycket i mitt sims-spelande, men just nu känner jag för att aldrig öppna spelet igen…
Well… En massa grejer hände för familjen Larchada nu, och ÄNNU mer kommer komma i nästa kapitel (drama, drama!)
I 1000-dagars utmaningen har jag spelat en aning, men inte alls mycket. Inte säker på hur jag ska gå vidare där riktigt.
Projekt varg har stannat lite. Vet inte hur jag ska fortsätta. Försöker samla pengar, men det är rätt tråkigt.
Familjen Amapola kan jag fortsätta på, bara det att jag just nu prioriterar annat framför.
Min rainbowcy kan även den fortsättas på när lusten finns.
😃
Vad går 1000 dagars utmaningen ut på? :-)
följer😃
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jag har inget simssug alls just nu, därför blir det inte mycket uppdatering här på sajten från min sida. Men när lusten återkommer ska jag försöka göra klart mina simmar och lägga upp dem för nedladdning. Efter det ska jag fortsätta med min legacy! 🙂
Just nu har jag lust för både mitt stuteri, legacy Larchada och legacy Amapola. Jag har ett kapitel att skriva på Larchada, men orkar inte just nu, så jag tror jag sätter mig och spelar på legacy Amapola lite. 😃
Ojoj…
Jag tror jag måste börja skriva ner mina planer. Jag kan inte hålla alla i huvudet. Jag kollade lite gammalt material till legacy Larchada och kom att tänka på hur mycket jag har glömt.
Jag har t.e.x glömt bort alla planer jag hade för den ursprungliga legacy Larchada, vilket är dumt med tanke på att den har en stark koppling till den nuvarande.
Och jag har även glömt en hel del (men även kommit på en hel del) grejer som jag planerat till mina nuvarande projekt.
Jag får ta fram ett litet block och börja anteckna. 😇
Nu har jag fixat ett anteckningsblock!
Har skrivit ner släktträd, och alla karaktärer i mina olika projekt. Inklusive den första legacy Larchada. Nu kan jag lätt hitta alla karaktärer och se lite om framtida generationer. Nu ska jag fortsätta med att skriva om händelser som ska hända, karaktärer som ska komma, specifika meningar som de ska säga, etc. 😃
Jag känner en liten lust att fortsätta på alla mina projekt, vilket är ovanligt.
Mitt projekt varg känner jag mig rätt tänd på nu, och Legacy Larchada.
Men nu när skolan är igång och allt så har jag inte riktigt tid. Spelar lite andra tid när jag har tid, så det blir inget Sims alls. Jag har tusentals idéer som alltid kommer och går till Larchada, och jag vill bara köra hårt på den. Men om jag sätter igång Sims så försvinner ofta suget. Det laggar väldigt mycket och är svårt att spela ordentligt.
Men jag ska försöka spela mera Sims, Legacy Larchada i första hand. Sedan måste jag göra en liten check på alla projekt!
#25 Om det laggar mycket och du har mycket CC kan du prova att komprimera dina packagefiler. Jag funderar själv starkt på att göra det då min dator inte är den bästa för sims.
Spacesims har gjort en guide på hur man gör: http://spacesims.blogg.se/2013/april/hur-man-komprimerar-sina-package-filer.html#comment
#26 Har ett annat program där jag gör det. Har dock inte använt det så mycket. Har gjort lite, sen har jag inte orkat, haha. Tog alla filer som var av samma skapare och komprimerade till en. Men ska nog strunta i skaparen och bara komprimera så jag har så få som möjligt. 🙂
#26 Oj kan man göra det? Låter himla bra ska ta och testa det så småningom. 😃
#28 Jaa, visst låter det bra? Jag är bara så himla rädd attjag ska göra fel och förstöra något.