Galna grejer!! xD (TS4)
Idaaaaag fick jag hem mitt The sims 4! đMycket TS4 trĂ„dar hĂ€r jag skapar en till..!
I denna trĂ„d tĂ€nkte jag att ni ska berĂ€tta (GjĂ€rna ta kort!) pĂ„ nĂ„n lite konstig/galen grej dina simmar i sims 4 har gjort. Spelet Ă€r ju rĂ€tt sĂ„ galet! đ
Det gĂ„r inge bra för mig att lĂ€gga upp en bildâŠmin sim Emilia har iaf gĂ„tt runt med en mopp i nĂ€stan tre simsdagar nuâŠvĂ€ldigt irreterandeâŠnu har hon fĂ„tt sin lilla bebe Lilly som var alldeles buggad ocksĂ„ đ€Ș
Detta kanske inte direkt Àr galet. Men min ena sim var sÄ utmattad att han svimmade och la sig som ett barn haha
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg NĂ€rketjejen
The sims blogg SimsBrooke
đ€Ș
#1 Haha đ
Jag fick ett barn som Ă€r helt buggat! Ser helt creepy ut. FrĂ„gan Ă€r vad man ska göra Ă„t det? đ€ VĂ€nta tills det vĂ€xer upp till barn?
SÄng & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohÀlsa och feminism pÄ skogsraah.se
Jag fick ocksÄ en sÄn unge :( eller tvÄ eftersom min sim fick tvillingar. Det gÄr inte att göra nÄgot Ät det förutom att vÀnta till de blir barn :( intr sÄ kul.
#5 jag antar att du inte hade nÄtt att sÀga XD
#3 Mitt barn sĂ„g likadant utâŠ
#6 nu förstÄr jag inte vad du menar? :p
#8 det Àr ett helt tomt inlÀgg xD
Fast det syns ju nÄgot i #4 eller Àr det bara jag som ser det? :p
I 5 sÄ Àr det helt tomt