The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 1260 ggr
SegerSims
0

Ett spökbarn till sim, går det?

Ett barn som föddes till spöke kan den bli en riktig sim?

KastKatt
0

Borde väl gå med spökserum eller liknande? Hm, följer!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Mitchika
1

Mata den med Ambrosia! Det har funkat på mina spelbara spöken, så det borde fungera på en sim som är född till spöke. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

SegerSims
1

#2 Okej, Tack, jag funderade på det men tänkte att det fungerar säkert inte …  😊 Men jag får så klart testa 😃

Mitchika
1

#3 Jag fick en sim som hade dött en naturlig död och sedan blivit ett spelbart spöke via forskningsanläggningen att bli levande igen av att äta Ambrosia, så jag tycker att det borde funka även på ett spökbarn. Jag vet inte säkert hur det går med ett fött spökbarn, men jag tycker att det borde funka på dom med. 🙂

SegerSims
1

Ja vi får väl se 😃

Jag har en sim som har blivit till en guldstaty och den har hamnat i en annans sims ryggsäck. Men det går inte att lyfta ut den för då försvinner den helt. Vet du om den går att ställas på golvet utan att försvinna?

Mitchika
1

#5 Oj! 😮

Försvinner den helt? Det låter nästan som en bugg, tycker jag. Jag har aldrig haft en sim som blivit till en guldstaty förr, så jag vet inte riktigt hur det fungerar… 🤔

SegerSims
1

Tror jag vet varför nu … Dom flyttade till en ny stad tidigare och den finns där men syns inte .. 😕 Ja ja då vet man  🙂