The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 22348 ggr
Lolcatsismylife
38

Kan man välja kön?

Kan man välja kön på bebisen i magen t.ex 4 vattenmeloner för en tjej osv… I the sims 4

GemTwist
2

Då de tagit väck detta för TS3 tror jag inte det finns i TS4 heller. Och jag har själv inte hittat något ännu

emiliaolsson
2

#1 Det finns i TS3 oxå. Till TS vet jag inte, du får prova dig fram! ;-)

GemTwist
1

#2 jag kommer ihåg så har de tagit väck det i en patch, prövade nu bara för det och fick ändå 1 kille när jag åt 4 vattenmeloner

emiliaolsson
2

#3 Konstigt, jag har senaste uppdatering och allt men jag får det könet som jag äter för. Fast jag brukar låta dem äta vattenmelons pannkakor och ha med sig vattenmelon överallt om dem blir hungriga när dem inte är hemma. Och med äpple om jag vill ha pojke. Det funkar för mig. 🤔

SegerSims
0

Jag tror att det inte fungerade för mig heller alldeles nyss ….

Lolcatsismylife
0

För jag har försökt få en flicka 10 gånger nu så jag var tvungen och ta bort en del i familjen på grund av att alla blev killar :,(

Ikajo
2

Är det inte tre äpplen och meloner? För mig fungerade det alldeles utmärkt så sent som för en vecka sedan. Fyran fungerar inte riktigt på samma sätt som trean så det dröjer nog ett tag innan knepen upptäcks.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Lolcatsismylife
11

Listade ut det!! Om du bara äter grönsallad under graviditeten så blir det en flicka

Simslinnealll
0

Det ska väll vara tre vatten meloner för en tjej?

GemTwist
0

#9 jag äter alltid 4 då de säger att för varje vattenmelon ger 25% mer chans

Lill87
0

Tyvärr fungerar inte grönsallad! Min sim åt enbart grönsallad under hela graviditeten och fick pojke

liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Lill87
0

Kan tillägga att min sim åt väldigt mycket havregrynsgröt under nästa graviditet och fick tvillingflickor ;)

liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Stephanie
0

Hur äter ni äpplen i The sims 4? Jag har inte lyckats med det? 😛

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Ikajo
0

Plantera ett äppelträd?

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Vermin
2

Spara när din sim börjar föda - får du en pojke så går du ur spelet utan att spara och försöker igen tills du får en flicka.