Kan inte bli medlem på sims3.com?
Hejsan! Jag har skaffat the sims 3 I rampljuset och skulle vilja skicka min sim på turné. Dock kommer det upp att jag måste bli medlem på thesims3.com, vilket jag inte kan bli. Jag har försökt bli medlem där flera gånger, men är det inte att sidan plötsligt inte existerar så har det varit att koden jag skriver in redan är använd.
Hur som helst så testade jag idag igen eftersom jag gärna vill kunna skicka simmarna på turné, och nu kom det istället upp att det redan finns ett konto med den email-adressen, men inget av de lösenorden jag brukar använda fungerar, och jag är väldigt säker på att jag aldrig lyckats bli medlem heller. Det konstiga är också att när jag klickar på "glömt lösenord" och ska logga in på origin så står det att lösenordet till origin är fel, fast jag är helt hundra på att det är rätt och till och med testat logga in på själva sidan där spelen finns.
Någon som vet varför det inte går att bli medlem eller som haft samma problem? Vet som sagt att jag aldrig lyckats skapa ett konto, och inget av lösenorden jag testat med fungerar med email-adressen. Nu blev det ett väldigt långt och luddigt inlägg men hoppas någon vet i alla fall! :)
tycker att du ska ringa supporten, det låter som det blivit något fel!
Medarbetare på Skor iFokus