Demondjur!
Nu när jag äntligen har fått "Skapa ett djur" att fungera som jag vill genom att öka längden för sliders kan jag äntligen skapa djur som jag tidigare bara drömt om. 😃
Så nu ska jag sätt igång och skapa roliga, demoniska, monstruösa och naturligtvis fullständigt bedårande kompanjoner till mina simmar! 😍
Först ut är en bild på Sanguine, från mitt inlägg om vampyren Myron. Det finns fler bilder på henne i inlägget nedan.
(Länk här: http://thesims.ifokus.se/discussions/520ffc3a8e0e741edb0015b2-vampyrer?discussions-1)
Här kommer dock mina övriga monstruösa skapelser dyka upp efteråt! Jag har den första klar, nu behövs det bara lite bilder…
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Det här… det är den allra sötaste häst jag någonsin skapat i The Sims 3…! 😍
Jag älskar honom SÅ mycket…! 😍
😃
Här har ni Terror, min bedårande lilla demonhingst. Han är… speciell, så var snälla mot honom. Men se upp, han är ruskigt aggressiv. 😮
Jag märker nu att Terror är bra mycket större i spelet än vad han såg ut att vara i Skapa en sim… 😮
Eithan är modig som vågar närma sig den där besten och dessutom sträcka ut handen…!
Precis när jag gjorde mig redo för att stänga ner (annars kommer jag sitta och fotografera Terror hela natten) så får han syn på en flock vildhästar och rusar genast dit…
Alltså… jag vet inte jag ska beundra Eithans ENORMA envishet när det gäller att rida på hästar (till den grad att han magiskt krymper sig själv för att passa på ryggen), eller om jag borde knuffa bort honom och rädda Error och Terror från honom… 😮
Okej, absolut sista här. Sen slut på Vangelis!
Såna här små minihästar skulle vara kul att ha till älvor, eftersom att älvor ändå kan byta storlek och form naturligt… hmmm…
Ford, gissa vad du kommer få för något som inflyttningspresent hos familjen Barlow! 😇😃😂
Som extra tillägg för att sabba dramatiken med hoppet, Chariots of fire, segerkänslan etc. när Error och Eithan hoppade… dom rev alla bommarna direkt efter att Error landade på andra sidan. Imponerande, egentligen.
Men ja, för alla er som någon gång undrat vad som händer med en sim som sätter sig på en häst som är på tok för liten… simmen blir mindre för att inte krossa hästen! 😃
Och nu undrar ju jag naturligtvis vad som händer om en sim sätter sig på en häst som är på tok för stor…?
Här har vi då storleksskillnaderna mellan alla tre demonhästbröderna och så Eithan i normal storlek. Eithan återgick till sin ursprungsstorlek så fort som han klev av Error.
Gud, så tråkigt! Eithan försvann helt när han satt upp på hästen… 😕
Han sitter på hästen och rider, men han är osynlig. Åh, besvikelsen… men å andra sidan… en jättedemonhäst springer runt i kvarteret! Yay! 😃
Precis i sekunden då Eithan ska börja sitta av från Monokrom så kan man faktiskt se honom på hästryggen! 😃
Han är i helt normal storlek och sitter halvvägs i Monokrom, men ja… där är han!
Aj, aj, aj, aj, aj….! 😮🤦♂️
Jag låter den här bilden avsluta för kvällen, tror jag, då jag måste följa med Eithan in till akuten nu efter att den togs… 🤦♂️
Jag är mest imponerad över att han överlevde att bli insparkad i en tegelvägg av en gigantisk demonhäst… 😮
Omg!!! Detta är nog det sötaste jag någonsin sett!!! Åh, jag vill också kunna ha såna enorma och pyttesmå hästar!! 😍😍
Medarbetare på Pokémon iFokus
#37 Visst är dom bedårande alla tre?!!? 😃😍

Egentligen är Error och Monokrom bara förminskade/förstorade kloner från Terror med ändrad färg i man och svans, men dom är söta oavsett. 😃
Jag filmade hur det såg ut när Eithan galopperade på Error. Senare idag ska jag försöka klippa ihop det och lägga upp en film på det, det såg så kul ut! 😃
`Haha… så fulsöta på något vis. 😃
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
ALLTSÅ #7 och #13! DÖR VAD SÖTA.
Och minihästen var fasen det bästa på länge. vill också ha en liten falabellademonhäst.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag vill ha en Monokrom-giraff.😃
Och jag var ju tvungen att sätta igång Chariots of Fire bara för det här.😂
Hur tusan får du dem så stora och så små?
Haha ååh .. Helt obeskrivligt söta! Vill ha allihop! ❤️😍
Ju mer jag tittar på dem, ju mer älskar jag dem… 😍 Tror du det skulle kunna finnas någon liten chans att kunna ladda ner de? 😇
#39 Absolut, det håller jag med om. 😃
#40 Det är mina favoritbilder med! 😍
Speciellt #7! Att en demonhäst kan vara så söt…! 😍
#41 Haha! 😃
Jag har en Size-slider för hästar som gör att dom kan bli större eller mindre. Förutom det så har jag även en mod som förlänger spelets sliders så att jag kan dra dom ännu längre åt olika håll. 🙂
Även om det inte funkar felfritt i spelet så går det att göra extremt stora och extremt små hästar. 
#42 Haha, tack! 😃
Små söta gosdemoner, hela högen! 😃
#43 Jag är ju väldigt snål när det kommer till mina skapelser… men jag ska fundera på saken. 🙂
Måste hitta ett ställe att ladda upp dom på i såna fall. Exchange litar jag inte på ens när det gäller husdjur. Men man måste ha i åtanke att om man laddar ner dom så BÖR dom funka i sina ursprungsstorlekar, men man kan inte ändra något på dom!
Eventuellt man, svans, ögonfärg och pälsfärg, men petar man på någon slider så lär hästen återgå till mer normala proportioner på det ställe vars slider man petade på. Vilket lär se helt bisarrt ut i kontrast till hur övriga hästen ser ut. 😃
#44 Mediafire tror jag ska vara ganska bra. Jag har testat det själv, men man måste bli medlem för att lägga upp filer. 🙂
hur får man såna djur till sims 3?

Ser ut som bönsyrsor xD Men otroligt söta!! :D
#46 - Färgen på hästarna finns redan där, och formen får man genom att ladda hem särskilda "sliders", alltså sakerna man använder för att bestämma detaljer när man gör en sim/ett djur. (Som ögonstorlek, noslängd, munnens form, osv.)
#47 Ja, det håller jag med om till viss del. 😃
Jag älskar bönsyrsor, så det är nog därför jag blev så förtjust i Error och gänget. 😍
#48 Helt rätt! 🙂
Jag använde dessutom en Core Mod för att utöka maxlängden på mina husdjurs sliders så att jag kunde ställa till med lite större förändringar än begränsningen som alla sliders vanligtvis har. 🙂
Hmm, jag har ingen bild på Jim i den här tråden, slog det mig. Jag skapade honom senare, men det här gänget var absolut grunden till honom. Vilket roligt sammanträffande att jag har spelet igång och dessutom har honom framme. 😃
Här är Jim! Demonhästen som är riddjuret till Liemannens son. 😃
Mitchika, ibland undrar jag om du är galen eller ett geni!😂
Alla dina hästar är sötläskiga, om man nu kan säga så. men Jim är min favorit!!!❤️😍
#52 Awww, tack så hemskt mycket! 🤗
Du vet väl vad man brukar säga. Geni och galenskap är två sidor av samma mynt. 😇
Jim är nog min favorit med, både i hästform och i människoform. En underbar varelse överlag. 😍

Asså jag dör mitchika! XD så hysteriskt fulsöta hästar!
#54 Fulsöta?! 😮
Dom är så gulliga, underbara, bedårande, och älskliga! (Fem poäng till den som fattar referensen) 😇😍
Jag dööör vad guulligt!!😍

#55 haha jaa! Men söta mest! Askungen! :3
#56 Vad kul att du tycker om dom! 😃🤗
#57 Jag håller nog med om att dom kan vara lite fulsöta, men säg inte till dom att jag sa det! Speciellt Jim kan ta ruskigt illa upp om han hör det… 😮
Säger dom så i Askungen? 🤔
Det var alldeles för länge sen jag såg den filmen… men det var inte det jag syftade på. 🙂

Kan du inte göra monsterkatter och hund också? :D Tänk när din sim går på stan med en gigantisk monsterhund! :D
#59 Fresta mig inte…! 😮😃
Jag som sitter och jobbar med en Nuzlocke just nu på Pokémon iFokus… jag behöver fokusera på det nu och inte på episka monsterhundar som kan hjälpa mig ta över simvärlden… 😇😍

* frestar och övertalar om att du kan skapa en hel armé och ta över simvärlden och att alla simmar tjänar demonhundarna* :3
Nuzlocke!!!!! men jag älskar dina galna monsterdjur.