Fel/buggar Sims 4
Hej! Det är så att jag har haft mitt sims 4 i en vecka nu ungefär och allt har gått jätte bra inga buggar eller fel alls, men idag när jag skulle spela så gick det inte.
Jag var i kvarteret och skulle spela ett hushåll jag klickar på spela och det laddar men sen är det som att allt kraschar, jag kommer helt plötsligt tillbaka till kvarteret och kommer inte in på mitt hushåll. Har provat och gjort en ny familj och försökt flytta in den men det är samma sak jag klickar på flytta in och spela det laddar men sen så bara avslutas allt och jag är i kvarteret igen. Har någon samma fel eller vet hur jag ska göra? Väldigt frustrerande.. :(
Det är din internät som krånglar, några frågor på det?
Simzie🌈
Jag har haft det ganska länge förr men nu är det över
Simzie🌈
Jag hade exakt samma problem! Jag fick bort det genom att "reparera" spelet i origin! :) testa det!
Har provat och reparera spelet nu men funkar fortfarande inte så installera om det men fortfarande samma fel, kanske är det datorn som det är fel på? Men tycker det är konstigt att det inte har varit såhär förut. Och nätverket verkar funka så kan inte va det.. :/
Det är fler som har upplevt samma problem. EA jobbar med det.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
en fråga kommer det upp att sims launcher har slutat att fungera?
Jag har mejlat EA nu om problemet så får se vad dom har för lösning! Så himla jobbigt för jag kan ju inte spela alls! Får hoppas att det löser sig snart.
#6 Nej det kommer inte upp nånting om det utan man hamnar som sagt bara i kvarteret igen. Tack så mycket för alla tips! :)