Kris i sims relationen! hjälp!
Hej! Jo jag har lite problem mina två simmar har precis fått barn och nu typ vill dom ingenting med varandra finns det något fusk eller så? ( sims 2.
Menar du att dom inte får några önskningar om att göra saker med varandra längre, som att prata med, flirta eller ge ryggmassage?
Att få ett barn är en stor omställning, även för simmar. Du kanske ska ge dom lite tid att anpassa sig? 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
hej! nä jag menar att killen typ kan vara elak mot sims tjejen och ja han typ är som sur mot henne finns det typ något fusk som i sims 3?
Hur ser deras relation ut för stunden? Har du kollat bland deras minnen så att det inte har hänt något? Att någon varit otrogen mot den andra, till exempel?
Ja, det finns ett fusk du kan aktivera för att dra upp relationsmätarna, om dom skulle ha sjunkit. Ta upp fuskrutan och skriv in:
boolprop testingcheatsenabled true
Därefter klickar du på mätarna och drar upp dom, inte olikt som i The Sims 3. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
okej ska jag vara helt ärligt har dom båda varit lit smått otrogna… xd. men tack för hjälpen
men kan man ta bort minnen sådär??
Nä minnena går inte att ta bort vad jag vet :)
Men något jag tycker är roligt när sådant här händer är att spela med som om det är en riktig historia! Om de blir så osams kanske de vill skilja sig (det är ju något man hittar på liksom) och så blir det ensamstående förälder och annat. Personligen tycker jag det är skitkul när saker ibland inte blir som man tänkte sig. Väldigt enformigt att alltid spela den perfekta familjen men du kan såklart använda dig av fusket för att göra det bättre snabbare :)