The sims 2 , kvateren borta? hjälp!
Jag Har nyss installerat 2 nya expansions packets till mitt sims 2, men när jag skulle starta första gången så var alla kvarteren borta!! Fattade ingenting, fanns bara ett kvarter som är ett sånhär (gör ett eget( kvarter. Sen när jag skulle starta om sims 2 så gick de inte ens att börja spela det. Man kom till launchen sen stog det, " Launchen har slutat fungera) Asså de står så direkt. Fattar ingenting vet någon vad felet är? hjälp :(
M_A_R_I_A 🌺
Kan det vara så att din dator inte klarar av spelen? Annars kand et bero på att du har installerat spelen på fel plats, det har hänt mig en gång. Testa annars att avinstallera alla spelen och installera om dem :)
¨det måste vart nått fel med det sista expansions packet som var arbetsliv med två prylpacket i ett. det var efter jag installerade det det vart konstigt med kvarteren. Så jag prövade att insallera arbetsliv (enbart expansion packet) fick låna de andra arbetsliv med två prylpacket av en kompis. Så nu funkar det. Och vet att det inte är min dator, tror dock att de kan bero på hur gamla själva spelen är. Köpte alla mina typ 2008-2009 och min kompis köpte spelet med prylpacketen förra året. Väldigt konstigt men tror inte jag kommer få nått svar på varför de inte funkar.. :)
M_A_R_I_A 🌺