The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 2117 ggr
[AmandaBorg]
2

Mods TS4

Jag söker lite roliga mods för The Sims 4, jag vill bland annat kunna göra alvöron, men förutom det kan jag inte komma på något specifikt jag vill göra. Om ni har några tips på roliga mods - dela med er, jag är intresserad av allt! 😃

[AmandaBorg]
0

Jag söker även en del CC, gärna saker som passar in i en "övernaturlig" medeltida värld. Lite som i TS3's Dragon Valley.

[AmandaBorg]
0

Putt

Skogsraah
0

Hade också velat se sådant CC! Har dock inte stött på något än :/ Sedan tycker jag det kan vara så opålitligt med vissa sidor, om det kommer få spelet att krascha eller ej. Hänt en hel del.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[AmandaBorg]
1

#3 Jag håller utkik på TSR, men det är rätt dött vad gäller de lite mer medeltida grejerna..  Vill ha runda dörrar och fönster och inte ens det har jag hittat. 😕

SegerSims
0

Nä med TSR och Sims 4 så har det inte skett så mycket ännu när det gäller olika teman. Man får nog ge det lite till tåls då jag vet att dom programmen man använder sig av att göra kläderna i är fortfarande under uppbyggnad så dom få som skapar just nu verkar mest satsa på vanliga kläder.

[AmandaBorg]
1

#5 Ja, precis, så är det ju. Men jag är så fruktansvärt otålig när det gäller… ja, allt egentligen. 😃😇

Skogsraah
0

#5 Jo det handlar säkerligen om tid! Själv kan jag inte ett skvatt om att göra eget material. Bättre att det tar lite tid och att det kommer ut bra CC som förhoppningsvis inte kraschar spelet 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

SegerSims
2

Jo jag har mina egna kläder där som ni kanske har sett. Och jag har funderat på att göra olika teman och så men känner att jag vill ha lite mer kött på benen.

[AmandaBorg]
0

#7 Jag kan inte heller något alls om att göra eget, och jag håller helt och hållet med om att det är bättre att det kommer ut bra CC. Men som sagt, jag är väldigt otålig och vill ju helst att de som faktiskt kan det här med att skapa eget innehåll inte ska göra något annat än att skapa just det som jag vill ha just precis nu. 😇

Ikajo
2

http://simsvip.com/

De lägger ut tips på sådant med jämna mellanrum.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

[AmandaBorg]
1

#8 Det har jag faktiskt missat totalt! Dina skapelser måste jag kolla upp på en gång! 😮

SegerSims
0

#10 Ja den sajten är bra har lärt mig en del från den. 🙂

[AmandaBorg]
1

#12 Men gud vad duktig du är! Ska genast ladda ner lite saker! 😍

SegerSims
0

#14 Åh Tack Amanda! 

Har inte gjort sedan innan jul men imorgon kommer en ny klänning. 🙂

[AmandaBorg]
1

#15 Just dina julkläder är underbara! Och jag gillar veeerkligen den där svarta klänning med guld upptill. 😃

[AmandaBorg]
1

#17 "I cant ceep calm"-gravidtröjan, den ÄLSKAR jag, vill ha en sån i verkligheten (i framtiden när jag är gravid). 😂

SegerSims
0

#18 Ja den är skön! Hade jag med gärna haft! 🙂