svårt att skaffa vänner i sims 4?
Bara jag som tycker det är betydligt svårare att skaffa vänner, pojk/flickvän i sims 4?
Jag tycker det är väldigt enkelt. Nu senast kunde jag skaffa barn med en person som min sim träffat samma kväll.
/Surpan
Det är lätt att bli vän med folk…. destu svårare att bli god vän eller bästa vän, jag vill ju gjärna ha fullt på vän mätaren för då förlorar man dom ju inte så snabbt (vet inte hur snabbt man tappar kontakt med vänner i fyran men alltid i trean har jag försökt ha fullt)
Jag tycker inte det har varit några större problem. Man får ha lite tålamod och inte ha för bråttom. Att utnyttja simmens känslor gör det ännu lättare.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
Kanske bara jag som är kass på det där då :P Ville min tonåring skulle hitta kille men bara sett en eller två tonåringar och dom passade hon inte alls med. Gillar när dom klickar liksom. Fast kanske får jobba för det med ist.
Jag uppfattar det som mycket enklare i fyran än tidigare spel. Jag har lite mer problem med att få dem att bli romantiskt involverade med varandra. Det går alltid om jag ökar gröna mätaren till Max, men oftast behövs just det för att de ska bli intresserade. Det stör mig lite.
#4 Min sim gifte sig med sin barndomsvän 😃 de blev vänner som barn, sedan blev de ett par i tonåren och "strulade" lite under täcket. Sedan när de var vuxna (eller ja, ungdomar) gifte de sig. Deras tre barn blev nyligen unga vuxna.
#6 åh vad kul! :D länge du har spelat. Jag tröttnar så fort så börjar om. Sitter nu och fundera på hur jag ska spela och vad jag vill med en ny familj :
#7 Oj, det har jag inte ens tänkt på. Får se. Jag skapade en vuxen sim och ett barn. Min vuxna sim är en åldring som vägrar dö och barnet har sisådär 10 dagar innan hon blir en åldring.
Hela familjen är sex stycken just nu. Jag har ingen egentlig plan när jag spelar, jag bara gör. Om jag kan vill jag fortsätta med familjen men jag ska byta dator och då får jag se hur det går. De rör sig framåt sakta men säkert?
Kanske är tricket lite att inte ha några specifika mål utan bara ha kul i stunden. Jag gjorde en tråd med bilder på min familj. Den ska vara kvar.