Vilka expansioner tycker ni behövs?
Efter en lång tid så är jag tillbaka i simsvärlden. Dottern ville ha mina gamla sims 1 skivor och när hon la sig spelade jag en stund, sen var det ju kört. Så efter att ha brottats med Sims 2 på en dator med Windows 8.1 så fick det bli Sims 3 istället. Men nu befinner jag mig i läget att jag börjar fundera på expansioner. Vilka tycker ni är de man måste ha? Och vilka tycker ni var luft i spelet och en räkning på ett par hundra?
Jag har djurliv. Men galen i djur så klarar mig inte utan det haha.
Haft drömjobb med 🙂 Men skivan är sönder så kan inte installera det igen 😕
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Jag trivdes jättemycket med "Destination Världen" och "Djurliv". Dem två tycker jag en helt klart ska ha.
#1 Kan du inte installera det via Origin då? 🙂 För jag tror att om man registrerar sina spel på Origin så behöver en inte skivorna för att installera.
Jag skulle nog rekommendera "Drömjobb", det var den expansion jag tyckte bäst om.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
min favorit är destination världen. Med det kan simmarna åka på semester till Kina, Frankrike eller Egypten och utforska olika gravkammare där det finns mumier och gömda skatter. Sen kan man köpa semesterhus och sånt också. Det tycker jag själv är jättekul! "årstider" är också bra tycker jag, just eftersom spelet blir mer realistiskt med det :)
✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
#2 Måste man inte ha skivan för att kunna registera den där då?
#5 räcker med cd nyckeln om sims är som alla andra spel iaf 🙂
#5 Inte helt säker på om det finns andra vägar. Jag tänkte om du hade registrerat spelet innan det gick sönder 🙂
#7 Registrerade det inte på orgini, hade inte sånt konto när jag installerade det och visste inte att det gick 😛
Mina favorit-expansioner till 3an är
1. Årstider
2. Semesterparadis
3. Husdjur
4. In i framtiden
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#8 så länge du har koden kan du installera spelet utan skivan
#10 Vet inte om jag har den kvar, får kolla det
Årstider tycker jag är roligtast av de jag har. Man kommer per automatik ut mer och träffar simmar i och med de olika festivalerna! Nästa expansion för mig blir Övernaturligt 🙂 Har Destination världen, Nattliv, Drömjobb, Leva livet, Årstider, Universitetsliv och några prylpaket😛
Jennie
Husjdur tycker jag är den bästa expansionen, skulle inte kunna spela utan det!
Har många favoriter i TS3 men husdjur är lätt den bästa
Som läget är just n så köpte jag Sims 3 Startpaket där Kvällsnöjen och Lyx och design prylpaketet ingick. Sedan hittade jag igår innan arbetet ett ensamt och bortkommet ex av Husdjur som jag kände att jag måste ta hand om. 😉
Men som det verkar här ligger Destination världen och Årstider högt på listan så de får jag börja leta efter. Särskilt årstider skulle jag tro. Eftersom det var den absoluta favoriten till gamla Sims 2.