Ladda ner?
Jag har aldrig laddat ner CC i hela mitt liv, och nu tĂ€nkte jag testa det! đ
Har ni nÄgot tips pÄ en bra sida att ladda ner frÄn? Och dessutom, kan ni tipsa om nÄgon TYDLIG guide med bilder hur man laddar ner CC till PC?
Juste, till sims 3!đ
Juste, det ska vara gratis och sĂ€kert, utan virus osv.!đ
thesimsresource.com ? đ
Medarbetare pÄ Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Okej, Ă€r det gratis?đ Och har du tips pĂ„ nĂ„n guide pĂ„ hur man laddar ner?
Ja, det mesta jag sett dĂ€r Ă€r gratis i alla fall och det har aldrig krĂ„nglat eller sĂ„ för mig đ
Ăr sĂ„ dĂ„lig pĂ„ att förklara och har Mac och inte Windows sĂ„ Ă€r annorlunda för mig nĂ€r man laddar ner, Ă€n nĂ€r man har Windows om du har det đ
Förhoppningsvis kan nÄgon annan hjÀlpa dig med guiden!
Okej, tÀnkte googla lite! hrm⊠stÄr det om det Àr gratis eller inte?
Tror det stÄr om det INTE Àr gratis. Annars stÄr det nog bara ladda ner. eller Download.
http://simsdeluxe.se/2014/june/guide-installera-cc-2.html
de guiden anvÀnde jag nÀr jag skulle lÀra mig.
The Sims resource Àr gratis, men om man vill kan man betala för att kunna ladda ner flera saker samtidigt. Men det fungerar galant utan att betala med :)
Tack sÄ mycket för alla bra svar!
#7 ska kolla den sidan, sen sÄ har jag hittat pÄ alltomsims ocksÄ!
#8 Vad bra, dÄ vet jag!
FrĂ„n The Sims Resource Ă€r det bara att ladda ner, och sedan klicka pĂ„ den nedladdade filen sĂ„ öppnas The Sims startprogrammet och sĂ„ installerar man modsen precis som om man laddar ner frĂ„n Exchange eller den officiella shoppenđ Resource Ă€r gratis, men om man inte betalar hos dem sĂ„ tar det en stund innan nedladdningarna börjar och man kan bara ladda ner en Ă„t gĂ„ngen, men det Ă€r ju inte hela vĂ€rldenđ Finns mycket fint dĂ€r! Nyligen börjat ladda ner dĂ€rifrĂ„n men redan hittat nĂ„gra favoritskapare!
Jennie