Mitt sims 4 funkar inte!
Hej bara jag som inte kan spela sims 4a? :( Min dator skall uppfylla alla krav osv de är en stationär dator som e helt ny och vi har kollat allt och minnet är inte ens halv fullt och spelet skall kunna köras. Problemet är att det stängs ner efter typ 3 minuter utan att de sparas sen står de windows måste stänga ner programet och vi kollar efter problemet/lösning på detta. Blir så sur köpte de för liksom 600 spänn typ och kan inte ens spela de x(
Tack på förhand :)
Jag har exakt samma problem. Man hinner knappt starta simset utan att det stängs ner, något som är oerhört irriterande. Finns det någon som vet hur man kan förhindra detta?
Testa att högerklicka på spelet i Origin och välj "reparera spel".
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
#2 Jag vet inte om det fungerar för Dvärgis, men personligen så har jag redan försökt det utan resultat . Men tack ändå :) .
#3 nepp funkar ej :(!
Mitt vill heller inte funka nu efter sista uppdateringen för att få in släktträdet >,< Får bara att mitt grafikkort inte är tillräckligt för spelet och att jag måste kolla uppdateringarna på de >,< Men MUPP!!!
EDIT: För mig funkade det däremot att reparera spelet.
Testa och sänk grafikinställningarna.
Om det gör skillnad får du leta efter felet någon annanstans än i spelet.
Mitt första steg när sådant här händer är att helt enkelt ta bort spelmappen från Dokument och sen starta om spelet. Fungerar det stoppar jag tillbaka saves-mappen senare och deletar resten.
Jag hoppas det löser sig för dig.
Heter det De eller Dem?