Hur spelar du the sims?
Såg en quiz som finns på aftonbladet, den var lite rolig faktiskt =)
Jag är
Ditt resultat: Den effektiva kapitalisten
Du vill inte mörda dina simmar - Du har nämligen investerat alldeles för mycket tid med att levla upp deras skills så de kan avancera i karriären. Ja, om de inte är mest dåliga på allt. Då är det ok.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Roligt test! :)
Jag fick:
Ditt resultat: Beta-testaren
Du är egentligen inte mordiskt lagd, du är bara nyfiken på att lista ut precis alla möjliga vis som spelat fungerar på. Även vad gäller sjukt grymma sätt att mörda sina simmar på.
Nu fick jag denna =)
Ditt resultat: Din Simfamilj ÄR din familj
Du mår dåligt när dina simmar dör. Du har förmodligen baserat dem på riktiga människor i ditt liv. Hur berättar man för sin bästis att man råkat mörda dem brutalt, va? Skulle bli obekväm stämning.
Jag fick Den effektiva kapitalisten 😃 Kul test!
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Ditt resultat: Beta-testaren Du är egentligen inte mordiskt lagd, du är bara nyfiken på att lista ut precis alla möjliga vis som spelat fungerar på. Även vad gäller sjukt grymma sätt att mörda sina simmar på. Stämmer!
På många frågor fanns det ju flera svar som jag ville välja… Därför gjorde jag testet två gånger 😃 Första gången fick jag Den effektiva kapitalisten. Andra gången fick jag detta…
Den mordiska psykopaten
Antingen samlar du på gravstenar för att bygga en gotisk kyrkogård till ditt hus, eller så är du helt enkelt väldigt mordiskt lagd. Vilken tur att man får spela precis som man vill <3
Ehum… 😇
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Fråga 8: Det har hänt två gånger att mina barn blir hände när det är oss barnvakten :l Barnvakter är onda.
Svar:
Du är egentligen inte mordiskt lagd, du är bara nyfiken på att lista ut precis alla möjliga vis som spelat fungerar på. Även vad gäller sjukt grymma sätt att mörda sina simmar på.
är mer av en familj typ :3
Beta-testaren 🙂
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Ditt resultat: Din Simfamilj ÄR din familj Du mår dåligt när dina simmar dör. Du har förmodligen baserat dem på riktiga människor i ditt liv. Hur berättar man för sin bästis att man råkat mörda dem brutalt, va? Skulle bli obekväm stämning.
Ett gott skratt förlänger livet
Ditt resultat: Den mordiska psykopaten
Antingen samlar du på gravstenar för att bygga en gotisk kyrkogård till ditt hus, eller så är du helt enkelt väldigt mordiskt lagd. Vilken tur att man får spela precis som man vill <3
Är någon förvånad…? 😇
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#10 Neeej😃
Ett gott skratt förlänger livet
Vad svarade ni alla på den här:
Grannungarna som passar barn i The Sims är rätt kassa på sitt jobb alltså, eller?
jag svarade ibland stjäl det ens barn…..
Medarbetare på
Star Wars
#12 Jag har aldrig varit med om det :O
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Jag fick första gången Ditt resultat: Den effektiva kapitalisten Du vill inte mörda dina simmar - Du har nämligen investerat alldeles för mycket tid med att levla upp deras skills så de kan avancera i karriären. Ja, om de inte är mest dåliga på allt. Då är det ok. Och andra Ditt resultat: Din Simfamilj ÄR din familj Du mår dåligt när dina simmar dör. Du har förmodligen baserat dem på riktiga människor i ditt liv. Hur berättar man för sin bästis att man råkat mörda dem brutalt, va? Skulle bli obekväm stämning.
Strunta i vad andra tycker och var dig själv.
Ditt resultat: Den mordiska psykopaten
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Ditt resultat: Den superförsiktiga!
Hehe… Dödar aldrig! Hur kan ni bli mordiska?😮 Ni måste ju typ… dö..da?
#10 absolut inte haha 🤪
Jag är den mordiska psyskoapen/ Perfekt kommer döda alla mina simmar sen /har fladdermus vingar med röda horn/
Ssry för ej stor sak är inne på ipaden