TS2 Att springa med saxar...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
… har aldrig varit en speciellt bra idé. Det är inte annorlunda i The Sims-världen, vilket Randy och Tobbe fick erfara. 😃
Allvarligt talat, spring inte med saxar i händerna. Speciellt inte så som Randy och Tobbe gjorde. Dåliga saker händer, med er själva eller med andra. I Randys och Tobbes fall var det rätt extremt, men… så långt kan det gå om det vill sig riktigt illa!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Vad heter din you kanal ?
Svarar åt henne, MitchikaCaroline :)
btw så dog ja lite när jag såg gangman style videon Mitchika 😂
Bäst när slender man dansade! 😃
#1 Ja, som #2 skrev. Det är mitt användarnamn ihop med mitt riktiga namn. Jag lägger mest upp Sims-videos, nu för tiden oftast kortare såna även om jag har flera länge projekt som jag jobbar på men aldrig lyckas avsluta. Jag har även en del olistade videos som man bara kan se via länkar från mig. 🙂
#3 Ah, den gamla videon! Roligt att du gillar den! 😃
Wow, det är snart två år sen jag gjorde och laddade upp den… det känns inte som om det var så länge sen. Jag började jobba på den som ett ettårsprojekt som Medarbetare här på The Sims iFokus.
Jag är halvt frestad att göra en uppdaterad version med mer av Jeff, Slender Man och även Eyeless Jack plus tonvis av mina andra simmar, men jag minns hur jag slet hår av att göra den här videon så frestelsen mattas av rejält av det minnet. 🤦♂️
Okej ska titta på alla dino videos 8)
Är det ett mod eller? Asså har aldrig spelat 2:an
plus best video ever!
#6 Det är ingen mod, det är extra innehåll som Maxis/EA skapade och släppte till The Sims 2. Det är officiellt extra innehåll, ungefär som Storeinnehåll till The Sims 3. 😃
#7 Tack så mycket! 😃😊🤗
Älskar denna filmen oxå, speciellt när den första dör och liemannen är där och den andra bara springer runt HAHA 😂
Musiken gör det inte sämre heller 😃
#9 Tack så hemskt mycket! 😃🤗
Ja, Tobbe strök med när han sprang med saxen, men rörde det Randy i ryggen? Nope! Han mår fantastisk och har alldeles för kul med att springa med saxen… tills han själv dör av det. 😃
Jonathan Coulton är bäst, han gör så bra och underbara låtar! 😍
Den låten var det enda som dök upp i huvudet på mig när jag skulle göra videon för… det var precis så jag kände mig när jag hittade saxarna och insåg att simmarna kunde dö av dom. 
Haha det är bara så klockrent! 😃
Alltid kul när du lägger upp challenges och historier 😂
Haha, skrattade sönder när han bara fortsatte springa fast liemannen kom till döingen! 😂
#11 Tack, vad roligt att du gillar det! 😃🤗
#12 Japp, det är svårt att dra ner Randy när han mår så fantastiskt. 😃