The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 792 ggr
Kevsterrr
0

Dyker inte upp på Origin?

Hej! Köpte idag Dags att Jobba, fysiskt. Har installerat det och så men varför dyker det inte upp bland "Mina Spel" på Origin? Varje gång jag öppnat min Origin på en annan enhet så har Dags att Jobba automatiskt startat nedladdas. Ska det vara såhär att det inte dykt upp? För liksom alla EA-spel bör väl dyka upp där, inga undantag? Tycker personligen att det är mer en "säkerhet" att jag vet att spelet är där och att man faktiskt har kontroll över att man kan installera och avinstallera det manuellt (lite jobbigt att den måste installeras automatiskt även fast jag kan stoppa det, men efter det finns det ju inget annat sätt att installera det igen om jag tvingats/valt att stoppa det?? - spelar nämligen mer på min Macbook = ingen skivläsare) Är det samma för er andra eller är det bara jag detta händer för? Uppskattar all hjälp. x3

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

zimm
0

Om du högertrycker på the Sims 4 och trycker på speldetaljer och skrollar ner på den sidan så kan du se om det är där. Ps: skriver på mobilen så det kan ha blivit lite stavfel

Medarbetare på

Star Wars

Kevsterrr
0

#1 Ahhh! Tack så mycket! Antar att det är för att hålla det sorterat bland spelen. Väldigt smart då det blev ganska rörigt med alla TS3-expansioner/prylpaket.🙂

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

zimm
0

#2 Vsg men jag har för mig att det stod att man skulle kontrollera att expansionen fanns där och inte på mina spel.

Medarbetare på

Star Wars