The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1220 ggr
Onslow
2

(TS3) Onslows simmar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag inte är speciellt imponerad av TS4 och inte planerar att köpa det sitter jag fortfarande och leker i TS3. Kände att jag var tvungen att dela med mig av mina favoritsimmar - att skapa simmar har blivit min nya hobby, typ, haha! 🙂

Så om det fortfarande finns folk som är intresserade av TS3 kommer några av mina favoriter som jag gjort här. 😃

Först ut är min Olivia Prescott, en relativt gammal sim som är söt som socker och har en väldigt särskild plats i mitt hjärta.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
1

Sen har vi två som jag tyvärr inte har på den här datorn. 😕 Jag är ett stort fan av Welcome to Night Vale, en podcast som jag varmt kan rekommendera - här är min take på de två huvudkaraktärerna, Cecil och Carlos. 😍 

Önskar verkligen att jag hade kvar dem!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Sen kan man ju inte glömma Celia Dawnpeak, en Immortal Dynasty-sim. 🙂 Jag gör sällan färgglada simmar så hon är definitivt ett underbart tillägg i min relativt gråa simbin. 

Älskar att fotografera henne, hon blir lika gullig på precis alla bilder. 😍

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2

Sen är den sista jag har just nu en av de vackraste manliga simmarna jag gjort och sett, faktiskt. 😍 Det var en total slump, faktiskt. Blev väldigt inspirerad av en bild jag såg av den jag hävdar är världens vackraste man, (även om han tyvärr inte finns med oss längre) nämligen Heath Ledger. 

Han är alltså inte menad att vara en Heath Ledger-sim, men han var definitivt en inspirationskälla. 🙂 Tanken var att simmen skulle vara manlig och vacker, men även ha dragen jag finner attraktiva med män, nämligen markerad käke, djupa ögon och smala läppar. 

Say hello to Ezra Wesson. 😃 Jag är verkligen galet nöjd.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Mida
0

Shit vad nice! :D Jag sitter också med ts3  ;)

Onslow
0

Uppdatering ju. 😃 Sitter och pysslar lite med en kriminalare jag har väldig lust att skriva, så jag gillar att måla upp karaktärer och miljöer i Sims. Funderar faktiskt på att skriva om den till en Sims-historia, haha. 

Här är huvudkaraktären Una Meir. 😃 Jag tycker att hon är fruktansvärt vacker.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Ännu en karaktär i historien! En typisk "Southern Belle" som är mycket inspirerad av Celia med det orangea håret. 😍 

Elesa Wilkinson heter hon och är servitris på en 70s-diner. 😃 Tycker hon är så söt med sin lilla docknäsa och stora ögon.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr