Tips pÄ expansion/prylpaket (The sims 3)
Hej alla simmare! đ
Jag vill gÀrna ha era tips pÄ vilken expansion jag borde köpa hÀrnÀst. Jag gillar att spela sÄ verkligt som möjligt och gör oftast vanliga familjer med tvÄ vuxna och x antal barn. Men ibland gör jag par och ensamstÄende med.
Expansionerna och prylpaketen jag har Àr Husdjur, Leva livet, à rstider, Drömjobb, Sovrum och badrum och Lyx och design. Vad "borde" jag köpa hÀrnÀst? (BÄde expansion och/eller prylpaket.)
Som sagt inte typ Ăvernaturligt eftersom jag gillar att spela verkligt. Inte för att det inte verkar kul men det Ă€r inget jag skulle köpa i nulĂ€get i alla fall. ;)
Semesterparadis kanske? Förutsatt att du har en bra dator eller kör pÄ lÄga grafikinstÀllningar dÄ vÀrlden isla paradiso Àr vÀldigt krÀvande och laggig för mÄnga. Men det följer med mycket roliga funktioner och fina klÀder osv!
Universitetsliv Àr kul om man spelar i generationer men det kommer mÄnga roliga funktioner, föremÄl och interaktioner med det sÄÀven om man inte spelar pÄ universitetet sÄ ofta kan det vara vÀrt att köpa
Undvik Semesterparadis dÄ den vÀrlden Àr oerhört laggig tyvÀrr.
Varför inte köpa första expansionen för kultstatusen? World Adventure? (Vet inte vad den heter pĂ„ svenskaâŠ.).
Me. Myself & My Sims
Tack för förslag!
Universitetsliv har jag verkligen lust att köpa! Verkar sĂ„ himla kul att gĂ„ pĂ„ universitetet đ„ł
#3 Destination vÀrlden? Ja, det verkar kul det med! Roligt att kunna resa pÄ semester ju! Gör spelet Ànnu lite verkligare ^^
Semesterparadis vĂ„gar jag nog tyvĂ€rr inte köpa om det Ă€r sĂ„ laggigt đ