The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 2009 ggr
SimsBrooke
1

The sims 4 - Coola köksprylar

Nästa Prylpaket kommer redan på tisdag och kommer då innehålla Coola köksprylar.

Istället för att bara laga feta frukostar, läckra luncher och maffiga middagar så kan du nu också lägga till desserter. Visserligen kan vi redan laga massa dessert i The sims 4, men vi kommer få ännu mer.

Nya eleganta apparater och möbler ger oss möjlighet att uppgradera våra simmars kök.

Dina simmar kommer kunna att göra Glass, gelato och mjukglass i glassmaskinen. De kan även dekorera glassen med olika toppings, bananskivor, vispad grädde, strössel med mera. Det finns 30 olika smaker att skapa, där vissa kan ge din sim lite ovanliga egenskaper.

Enligt TheSims.com så kommer diskmaskinen veckan innan The sims 4 Coola köksprylar släpps. Så vi kanske får en uppdatering redan denna vecka =)

Vill ni läsa hela texten kan ni läsa den ->här<-

Jag är faktiskt väldigt glad över nya köksprylar då jag faktiskt har tröttnat på det som finns i spelet.

Hur känner ni?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Haku
1

Jag kommer inte köpa något sånt här, känns som bara lite små tillägg och kommer kosta pengar då väntar jag hellre på ett välarbetat expansion sånt här är mest för att the sims vill tjäna pengar. Jag tycker the sims 4 var lite av en besvikelse med tanke på hur dyrt det var, det kändes inte helt genomarbetat och rörligheten hade försvunnit väldigt mycket men jag gillar hur simmarna ser ut och "skapa sim läget" jag spelar inte the sims 3 alls nu pga det laggar sönder så det blir bara the sims 4 🤪