The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 1528 ggr
PennyTrollet
0

Killar som blir gravida

Vart kan man hitta så att killar blir gravida? Hur gör man? Jag har Mac dator.

Fridaaaa
0

Går det i the sims 3? =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mitchika
0

Det går i The Sims 2, The Sims 3 och The Sims 4, både med och utan mods. Utan mods är det utomjordingar det hänger på. Manliga simmar som blir bortförda av aliens blir gravida med en liten alienbaby. 😃

Med hjälp av mods kan, i alla tre spelen, två manliga simmar eller två kvinnliga simmar få biologiska barn ihop. Men det är olika mods beroende på vilket spel det gäller, så vilket spel har du, TS? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Fridaaaa
0

#2 tvåan visste jag men trodde inte de hadei trean :) Kollat i stjärnkikare massvis med gånger nämligen men aldrig kommit något xD

Mitchika
0

#3 Det går om man har Årstider och mycket tur. 😃

http://sims.wikia.com/wiki/Alien_abduction

Fridaaaa
0

#3 har inte årstider :(

PennyTrollet
0

Jag har ts 4.

Mitchika
0

#5 Det kan förklara saken. Dom lades till i spelet med Årstider i The Sims 3, så den expansionen behöver man för att få tag i dom. 😕

#6 Till The Sims 4 använder jag "Babies for everyone"-moden, men den har inte blivit uppdaterad på evigheter och är ruskigt inaktuell, speciellt efter Dags att jobba släpptes. Jag vet inte hur stabil den är just nu och kan inte rekommendera den för det.

Jag känner inte heller till något alternativ just nu, men det borde dyka upp så småningom.

Fridaaaa
0

#7 Aa ok dåligt av dem :/

LottaV
0

Jag använder Same-Sex Pregnancy Mod och den är nydligen uppgraderad men man får läsa i genom  den då man inte ska packa upp båda.

Ett gott skratt förlänger livet