The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1075 ggr
LottaV
0

Varulvs hjälp

Jag har en varulv som vill omvandla ett ex antal simmar till varulv min fråga är hur omvandlar man en sim till en varulv?

Ett gott skratt förlänger livet

Hallonsmurfen
1

Jag är väldigt osäker för det var länge sen jag gjorde det, men först och främst så måste simmen vara i varulvsform är jag ganska säker på. Jag vet att andra simmar kan be varulven om att bli omvandlade, men jag tror att det borde gå att göra det omvända om man klickar på en sim och tar unik - varulv. 

Som sagt är jag inte säker, så du får testa lite och gärna berätta om du hittar hur du gör, för jag kanske har helt fel haha. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

LottaV
0

#1Jag har försökt men jag får bara upp nosa oförskämt och mårra åt!

Hallonsmurfen
1

#2 Vad konstigt. 😕 Kanske måste varulven lära känna simmen lite först?

Hallonsmurfen
1

Jag googlade lite, och jag tror att antingen så måste varulven komma lite högre i sin 'varulvsnivå' eller så måste den bli vän med simmen först. Troligen är det så att när din varulv blir vän med simmen kommer alternativet upp! 🙂

LottaV
0

#4 Han är gift med henne😉

Mitchika
1

Då skulle jag säga att det är hans nivå som varulv som är problemet. 🙂

Varulvar måste träna sina varulvsförmågor innan dom kan föra över sin "gåva" till en annan sim. Förvandlas ofta till varulv, rusa runt och rota efter saker (en varulvsinteraktion) och gör varulvsgrejer så kommer du få upp en ruta när din sims varulvsförmågor förbättras och utvecklas. 😃

Till sist kommer han vara tillräckligt stark i sin varulvsroll för att kunna förvandla andra simmar till varulvar!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

LottaV
0

#6 Tack det ska jag göra nästa gång jag spelar.👍

LottaV
1

Jag har nu lyckats så tack för hjälpen👍👋

Mitchika
0