The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1075 ggr
SegerSims
1

Lucinda checking out Get Together!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja Lucinda gör lite fler Videos på Youtube nu. :)

SegerSims
0

SegerSims
0

Vet du inte vem Lucinda är så kan ni läsa om henne i en Sims 3 Legacy: A sims Crazy Life, dock är hon inte med i början.

thea_thea
1

Ursäkta men är du SallysPigge? (tror jag hen kallade sig?)

SegerSims
0

Glömde visa manliga kläder, kommer så smått visa barnkläderna med.

SegerSims
0

#3 Japp jag är SallysPigge numera SegerSims och är en hon, mamma till 3 😃

thea_thea
0

#5 Oj vad kul! Hängde mycket på detta forum för två-tre år sedan (under annat nick) och du skrev mycket bra då 😃 När försvann du? Sorry för OT🤐

SegerSims
0

Lucinda Vader skapades för en del år sedan i sims 3 och är min älskling. Hon har startat flera legacy men det finns bara en kvar för att kunna läsas. Dock har jag bilderna kvar någonstans till den första som jag har funderat på att göra något med. Men vad vet jag ej ännu.

Lucinda fick sitt namn från Lucifer och Darth Vader. Dock är hon inte lika elak och ond som dom. :)

SegerSims
1

#6 Ja jag var Medarbetare på sajten då men det var saker som gjorde att jag slutade och höll mig från sims under en väldigt lång tid. Sedan så kom jag tillbaka dock bara som vanlig medlem. Jag valde några nya namn och det blev tillsist SegerSims då jag heter Seger i efternamn och jag har börjat göra mina egna kläder som finns här. http://segersims.lifewithme.se/ och nu startat min egna Youtubekanal.

Lite OT är helt okej! Lite kul att någon minns SallysPigge, som hade sitt namn efter sina fina Marsvin Sally och hennes son Piggelin.

SegerSims
0

Hade fler Marsvin än så Nogger, Tindra och Tingeling med. :)

thea_thea
0

#9 Kommer ihåg att du hade en hel tråd om dina marsvin😃 Ska rota efter den lite!

thea_thea
0
SegerSims
0

Åh vad du på Marsvin i fokus med?🙂

Om du gillar Lucinda så gör jag även en Prison Challenge med henne med. :)

thea_thea
0

#12 Lite grann🙂

Ska titta direkt 😃

SegerSims
0

#11 Oj jösses det har jag total glömt att jag hade. 😃 Riktigt kul att du mindes det!, Tack! :D

SegerSims
1

En Varning till alla! Min engelska är inte superbra och i de första videorna så är jag totalt förvirrad, men jag börjar bli varm i kläderna. 😃