The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 1066 ggr
skotty
2016-01-10 19:55
0

"Simstorka"

Jag vill spela the sims 4, men jag vill inte bara spela liksom, tröttnar så fort då. Vanlig legacy är det som jag brukar köra, så det är lite tröttsamt.. Någon som har någon idé på någon utmaning eller något som kan göra att jag vill spela utan att tröttna efter en kvart? Det är ju först nu med några expansioner osv som the sims 4 börjar bli kul tycker jag…

Tacksam för hjälp🙂

Bara Anna
2016-01-10 20:03
3

Finns hur många Utmaningar som helst, kortare också! Googla Sims 4 Challenges så hittar du nog ditt lystmäte!

En variant på Legacy kan ju vara att köra Rotational Play - alltså att köra en familj bara typ 1 vecka och sedan byta till en ny familj sedan. Då kan du leka runt lite, bokstavligt talat! :-D Jag har börjat en RP själv nu, men har inte haft tiden att blogga om det ännu. Kommer imorgon förhoppningsvis!

En hel del moddar gör spelet mer njutbart: MC Command Center, Turbocareers, Go to School, en hel del moddade traits  är också kul!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Djungelvrål.
2016-01-11 15:05
1

Jag har påbörjat en familj, ska med denna ha så många generationer som möjligt och så stort familjeträd som möjligt och även låsa upp alla föremål inom alla olika karriärerna. :p

Just nu har jag 160k och ska så småningom ha det största huset också ;3