The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 974 ggr
[SnorpansSnorkfröken]
0

Spelet buggar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vet varför mitt spel gör såhär? Jag har uppdaterat, Jag har startat om, Datorn är enbart 3 mån gammal och vi sa specikt till säljaren att jag spelade sims och han sa att det skulle inte vara problem! Detta är ganska nytt och spelet har funkat felfritt innan sen hade jag en liten uppehållsperiod och när jag ska spela igen så blir det såhär! Alltså det blippar svart på skärmen hela tiden och av och till blir hela skärmen svart!

Lia
1

Ofta kollar försäljaren bara grundspelet och tänker inte på att man har en massa expansioner. Hoppas någon här kan hjälpa dig.

Cragan
1

ser lite ut som det gjorde för en bekant när hans grafikkort hade sagt upp sig pga felaktigt installerad eftermarknads kylare.
så kolla damm i datorn det isolerar oerhört väl och datorns delar tycker inte om värme.

[SnorpansSnorkfröken]
0

Vad jag känner mig dum nu! 😂 Blåste lite i datorn där jag kände att det kom luft och startade spelet igen och so far so good, inget blippande eller svarta skämrar. Att det kunde va så simpelt! Tack för hjälpen! 😊

Cragan
1

#3 temperatur problem kan ge många roliga bekymmer som en ovan användare kan få stora problem med