Våra favorit-moddar/CC Topplista
BaraAnna gav förslaget att skapa en lista på våra favorit-moddar till The Sims-spelen, så jag tänkte att det vore ett perfekt tillfälle att testa topplista-funktionen på iFokus. Därmed skapar vi en enkel lista där alla kan lägga till mods och CC till spelen som andra dessutom kan betygsätta. 🙂
Får vi ihop en tillräckligt stor och bra lista kommer jag konvertera den till en artikel där allt finns uppskrivet på ett organiserat och snyggt sätt. Men det här är en utmärkt och enkel början som gör det enkelt för er medlemmar och oss moderatorer att påbörja en bra lista. 😃
För att lägga till något på listan, var vänlig och följ den här mallen för att underlätta för alla:
**Spelet modden är skapad för - Skaparens namn - Namn på mod/CC
**Exempel: TS3 - Twallan - NRaas MasterController
Tillägg som inte följer mallen kommer tas bort från listan! Dubbletter kommer också tas bort!
Då jag inte vet om det finns någon begränsning på antalet tecken du kan skriva kan du istället för namnet på modden/CC skriva till exempel "Hår" om personen skapar snygga frisyrer, "Kläder" om personen gör bra kläder eller eventuellt "Allt" om personen skapar/gör mycket till ett The Sims-spel och du tycker allt hen gör kan rekommenderas. 
Förkortningarna av spelen (för att spara teckenutrymme) är dessa:
TS1 = The Sims 1
TS2 = The Sims 2
TS3 = The Sims 3
TS4 = The Sims 4
TSM = The Sims Medeltiden
Vill du rekommendera fler mods för andra Simsspel är det bara att göra det också och skriva en förkortning för det så lägger jag till det ovan, men det var bara dessa fem spel som poppade upp i mitt huvud när jag skapade topplistan. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows