Tillställningnar
Hejsan,
Jag undrar om det är något fel med mitt spel. När man flyttar in i ett nytt hus kommer ju grannarna för att hälsa välkommen och det kommer i vänstra hörnet upp likt vid födelsedagar och liknande, sån där som det står vad man skall göra för att uppnå Medaljer. Att ett visst anta personer skall äta av tårtan, man skall dansa osv…
men när grannarna kommer så får jag inte upp vad jag skall göra utan kommer bara en klocka. Nu åkte sims-barnet till en kompis och ''klockan'' kom upp på samma sätt men jag kan inte se om det är något speciellt som man skall göra, någon som vet om det skall vara så eller om det är något fel på mitt spel?
Nej, jag tror inte att det är fel på ditt spel utan möjligen en bugg i spelet (Därom tivstar de lärde). När du blir utbjuden på fest eller dejt av en NPC så kommer det alltid att vara så. Vet inte om det går att "vinna" på något sätt mer än att göra event-relaterade saker tills timern går ut. Vet bara att om du avslutar i förtid så får du en negativ buff.
Me. Myself & My Sims
Okej, tack så mycket för svar BaraAnna! :)
när grannarna hälsar på då ska det inte komma upp nåt man ska göra
Nej det är nog inget fel med ditt spel överhuvudtaget.
Jag har också fått denna Lekdejt i the sims 4 och kunde inte avbryta den.
Dennes förälder har ringt till din sim och frågat om "Elin" vill komma och leka. Därav lekdejt.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke