Adoptera bort barn?
Kan man adoptera bort spädbarn och bebisar om man inte vill ha dem längre eller måste man döda dem? Finns det nåt sätt att bli av med dem?
haha vad elakt det låter :P
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Övrigt" / Pandiz sajtvärden

Menar alltså i the sims 3
tror inte det går, har inte testat eller så, Men sluta mata ungen, lämna den för att dö eller så, Socialarbetaren kommer och hämtar ungen tillslut, Eller så brukar jag iaf använda Testingcheatsenabled true och shift klickar på ungen sen Radera <:
Malteråttan (L)

okej :) tack!
En gång var jag på en annan familj och när jag kom tillbaka till min familj hade mannen i min familj fått en unge. Jag ville inte uppfosta den eftersom det redan fanns 4 ungar i min familj + jag planerade fler ungar mellan dem vuxna.
Då gick jag till "ändra stad-läget" tog "dela hushållet" tog en vuxen och ungen. Sedan satte jag in dem hos en annan random utvald familj. Sedan tog jag dela hushåll igen tog den vuxna o flyttade tillbaka den till min familj.
Så en annan familj fick uppfostra ungen. 
//Elin
haha smart ju : D
Malteråttan (L)

Haha jaa :P så kan man ju göra! smart
Men om umgänget nästan är i bott på en bebis eller ett småbarn står det något i stil med: "Din sim känner sig väldigt ensam, skynda dig att göra något åt det, annars kommer socialarbetaren!"
Tar socialarbetaren alla barn då??
eh, jadu det vet jag verkligen inte, men gör en familj med barn och testa? <:
Malteråttan (L)
Ja det var ett bra tips! Det ska jag prova! 
gör det du! (=
Malteråttan (L)
Jag har en familj på 4 personer, 2 barn. När ett småbarn blir ödslig kommer socialarbetaren efter ungefär ett dygn och tar det ödsliga småbarnet, men även det andra småbarnet som "mår bra".
Att radera en sim när man har fuskkoden testingcheatsenabled true och håller in shift och klickar på simmen, funkade inte för mig..? 
Det enda som man kunde välja mellan var att göra simmen äldre och något annat.. 
okej, då vet man det!
Jasså? det funkar för mig, konstigt. Aja du kan ju göra som #4 sa. hihi <:
Malteråttan (L)
Om nån är aktiv här…:) Så om man får en bebis håller man in shift och klickar på bebisen och klickar på åldra sim. Sen håller man på många gånger så tills den blir en åldring. När den är åldring och man klickar på åldra så då dör den. NACKDEL: Dina sims kommer att sörja i 2 dagar men annars funkar det :)