The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1525 ggr
Panthola
2

Otrohet (Sims 3)

Det verkar inte som om att partnern fattar att den andra är otrogen? Jag kan ha två simmar stå i samma rum, de är ihop. En annan kommer in och en av parterna är otrogen; INGET HÄNDER??? Det enda är om någon annan ser och denne berättar för den andre att: "Bla Blasson var otrogen mot dig" då blir det liv i luckan, men inte annars?? har jag någon hemlig mod som gjort mina simmar blinda eller ngt?

Detta gäller Sims 3

Granja Del Toro
0

😂 Jag har inget sadant problem. Borjar t.ex Antonios bror florta med Antonios fru, sa far Antonios bror en rejal orfil och hans fru blir oskyldigt beskyld for otrohet…😂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Panthola
0

#1 spelar du med några moddar?

Panthola
0

vill ju ändå kunna göra stories som går ut på att ena parten är otrogen liksom

Granja Del Toro
1

#2 Ja, jag spelar alltid med CC och nagra enstaka moddar. 🙂 Dessa moddar gor sa att mina vampyrer blir daywalkers, inte har lysande ogon eller grafargad hud nar de ar vampyr. Resten ar CC🙂

Da kan jag rekomendera Nraas Master controller. Du kan sedan ladda ner onskad mod. En som de har som tillagg for master controller for just sory telling sa kallas for story progression. Men se till att ladda ratt version sa att det passar ditt spel, annars ar det risk for att det krachar. Sedan maste du kolla sa att de ovriga moddarna funkar tillsammans med Master controller.🙂 CC brukar funka bra med Nraas mods, men inte alla mods passar med andra mods, sa du far prova dig fram. DE brukar nog saga till vilken mod som inte passar ilag med en annan mod, oftast som oftast…

Granja Del Toro
0

Men ar det sims4 du spelar, da har jag inga rekommenderade moddar att ge tyvarr. For jag har inga andra moddar an aging mod pa sims 4, som gor att simmar inte aldras far fort😕