Matriarch VS Patriarch #7
Matriarch VS Patriarch
Namiko VS Mitchika
Rond 7!
Kan ni fatta det? Jag kan knappt fatta det! đ€Šââïžđ
Wolf och Lion kör pÄ för fullt, bÄda familjerna stÄr starka i skrivande stund och Àr med i utmaningen fortfarande. Jag tÀnker inte ge mig, Namiko tÀnker inte ge sig, det Àr bara att fortsÀtta tills nÄgon antingen ger upp eller tills kvarteren eller datorerna brakar samman.
Kort sammanfattning av reglerna:
Alla arvingar mÄste vara samma kön som grundaren och gay, kvinnor i Namikos fall och mÀn i Mitchikas fall
Spöken mÄste stanna kvar pÄ tomten (gravar och urnor, vill sÀga)
TÀrningskast avgör ambitionerna för alla utom grundaren
1. Njutning
2. Familj
3. Romantisk
4. Kunskap
5. FramgÄng
6. Popularitet
PÄ grund av att Mitchika spelat Sims 2 sÄ mycket mer Àn Namiko sen Sims 3 kom ut sÄ fÄr Mitchika följande handikapp för att göra det rÀttvisare:
* Uppfylla den livslÄnga amibitionsmÀtaren pÄ grundaren/arvtagarna i varje generation
Regel för familjen Wolf!
DÄ Mitchikas mod krÄnglar lite till och frÄn och random-alternativet för mÀnnens graviditet inte fungerar kör Mitchika tÀrningskast för att avgöra hur mÄnga bebisar det ska bli i varje graviditet. (Det Àr lika random som ett sÄnt alternativ)
TĂ€rningskasten betyder:
1-4 en bebis, 5-6 tvÄ bebisar UTAN Superfruktbar
1-3 en bebis, 4-6 tvÄ bebisar MED Superfruktbar
FĂR STUNDEN VERKAR MITCHIKAS MOD FUNGERA!
Skulle krÄngel uppstÄ igen (för nÄgon av parterna) sÄ Àr det ovannÀmnda regler som gÀller!
Utmaningen pÄgÄr tills nÄgon av oss (eller bÄda) tröttnar, Mitchika misslyckas med sitt extra mÄl eller tills nÄgon av slÀkterna dör ut. 
Bortsett frÄn ovannÀmnda sÄ följer vi dom klassiska Legacyreglerna för Sims 2 (som Àr i stort sett identiska med dom frÄn The Sims 3). Fuskförbud, men mods anvÀnds för att kunna fÄ barn med samkönade simmar.
Efter att jag gjorde det stora, sammanslagna familjetrÀdet till tvÄ Ärsjubileumet (eftersom att Wolf och Lion Àr beslÀktade nu frÄn generation 6 och framÄt i Wolf) tyckte Namiko och jag att jag kunde fortsÀtta jobba pÄ det. Namiko skickar uppdaterade bilder och info till mig om Lion och frÄn och med nu kommer jag posta det enorma familjetrÀdet med uppdaterad information om bÄde Wolf och Lion i början av varje trÄd! 
Okej, Rond 7, dra igÄng! 
SajtvĂ€rd för PokĂ©mon iFokus och The Sims iFokus đș
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Patriarch-familjen Wolf, sammanfattning inför Rond 7!
Jag brukar mest skriva sammanfattningarna för att inkludera familjetrĂ€det, men nu Ă€r familjetrĂ€det uppe i trĂ„dstarten med bĂ„de Wolf och Lion i sig. Men dom Ă€r ganska roliga att skriva, sĂ„ varför inte? đ
I förra trÄden blev Cadash tonÄring samt tog över som den officiella arvtagaren. Han bestÀmde sig ocksÄ för att han Àlskar robotar, specifikt sin egen robot Bull och dom inledde en romans som har lett till ett förhÄllande, men inte lÀngre Àn sÄ. DÀr rök mina planer att fÄ ihop Cadash med Tage..
Familjens hundar pÄbörjade sin nya Àtt, Wolf-HundÀtten. Papyrus, vÄr Gottfried-klon som har utseendet som avlats fram i förra linjen, fick valpar ihop med sin Àlskade partner, den vita vargen Sans. (Sans var vargen som morrade Ät baby Cadash och var allmÀnt hemsk pÄ deras hemtomt, det givna valet att starta den nya hundÀtten med) Varghybriderna Raspberry, Frisk och Toriel föddes, men bara Raspberry stannade i familjen för att föra arvet vidare.
Det uppstod brÄk i familjen pÄ grund av Cadashs val att vara tillsammans med Bull. Nicholas var den första att uttrycka sitt missnöje över det och John höll snart med honom. Ulrik tog det hela med ro och han försöker medla mellan dom tre brÄkande parterna.
John och Ulrik Äldrades med vÀrdighet, eller ja.. med sÄ mycket vÀrdighet som nÄgon i familjen Wolf kan ha. BÀgge gick i pension och lever livets glada dagar nu hemma med varandra som kÀrleksfullt par, lyckliga förÀldrar och Àven farförÀldrar.
Cadash blev bortförd av utomjordingar och födde dÀrefter första barnet i generation 8 och det första barn att bÀra tvÄ namn i familjen Wolf, Willis Murray Wolf. Runt tiden som Willis blev smÄbarn kÀnde Cadash och Bull för att skaffa ett barn tillsammans dom med och det ledde till att cyborgen Hank Wolf föddes, Willis' halvbror. TvÄ möjliga arvtagare i den hÀr generationen!
Nicholas Àr kvar i familjen som den vÀrdelösa butler han Àr och pÄ grund av det har familjen behövt anlita ett hembitrÀde, som förhoppningsvis kan hjÀlpa honom lite..
Nu Àr det dags för Hank att fylla Är och vÀxa upp till smÄbarn och vi hoppas alla pÄ att hans ögon blir.. mindre Àn Willis' ögon.
Cadash har för övrigt gjort en ny skiss och den hĂ€r röstar jag för att vi bygger! đ
Ăr cyrborgbebisar modigare Ă€n vanliga bebisar? Ingen aning, men Hank Ă€r inte det minsta rĂ€dd för farfar John i varulvsform i alla fall. đ
Det blev en sen födelsedagsfest för Hank. Bull jobbade till klockan 22 och Cadash vÀgrade fira Hank förrÀn han kommit hem. SjÀlvklart mÄste Bull vara med pÄ födelsedagsfesten för sin enda biologiska son. SÄ biologiskt det kan bli med en robot, vill sÀga.
Hela familjen samlades för att fira den stora hÀndelsen och jubla för Hank. Willis missade nÀr han anvÀnde sin blÄstrumpet.. ganska rejÀlt ocksÄ.
OKEJ!
Det tog fyra försök, tre helt bortslösade tĂ„rtor och större delen av natten och jag blev tvungen att lĂ„ta Cadash ta över istĂ€llet för Bull⊠men nu ĂNTLIGEN vĂ€xer Hank upp!
Maken till krĂ„nglig jĂ€kla bebis har jag aldrig varit med om tidigare! MĂ„tte du bli söt, Hank! đ€Šââïž
Ja, gÄ och sura du, Bull! Se om jag bry mig! Du fick tre försök pÄ dig! Hela köket Àr fullt av tÄrtor nu pÄ grund av dig! TÄrtorna samt pÄbörjade flÀskkotletter du fick för dig att tillaga mitt under ett av firandena!
HĂ€r har vi honom, allihopa! Hank Wolf, vĂ„r första cyborg i Wolf som smĂ„barn. đđ„ł
Han Ă€r sĂ„ söt, det ganska typiska WolfsmĂ„barnsutseendet! đ
Natt och dag mellan honom och Willis, inte sant?
Ett sött litet familjefoto med pappor och söner pĂ„. đ
Det Àr lite halvkaos i familjen just nu. Vi försöker uppfostra och ta hand om lilla smÄbarnet Hank samtidigt som Cadash försöker uppmuntra Willis till att fÄ en bÀttre personlighet. Willis har fullt i Ordning, UtÄtriktad och Aktivitet, men noll i Lekfullhet och Trevlighet..
Speciellt det sistnÀmnda behöver vi fixa, utifall att Willis inte vÀxer i sitt utseende.. Jag har inte gett upp hoppet om honom helt Àn!
Det var lÀnge sen vi hade en eldsvÄda i huset. Det avgör saken, John Àr förbjuden frÄn att laga mat frÄn och med nu.
Bröderna Wolf har en söt lekstund ihop. Willis verkar överförtjust över att kunna leka med sin lillebror nu nĂ€r Hank Ă€r större. đ
Det blev en sorgens dag för familjen idag.. VĂ„r Ă€lskade Sans har lĂ€mnat oss och vandrat vidare, till allas stora sorg och speciellt stackars Papyrus. đą
Jag kommer sakna vĂ„r Ă€lskade varg och ena grundaren till Wolf-HundĂ€tten. Han förde in vargblod i vĂ„r unika, framavlade "ras" och fick tre fantastiskt vackra barn. Vila i frid, vackra vita varg.. â€ïž
Dubbel sorg! đźđ
Papyrus klarade inte av att fortsĂ€tta utan sin Ă€lskade Sans.. Hon var dessutom gammal och trött redan. Bara en halvtimme efter att Sans gick bort följde hon efter honom. Vila i frid, min underbara lilla Gottfried-klon och grundare till nya hundĂ€tten.. â€ïž
Nu Àr Raspberry ensam för första gÄngen i sitt liv. Jag tror att det Àr dags att skaffa henne en liten kompis. Det kan hjÀlpa dom alla med sorgen.
Kanske Àr den hÀr dagen inte helt katastrofal ÀndÄ, trots förlusten av Sans och Papyrus. Willis kommer hem och meddelar stolt att han har fÄtt toppbetyg i skolan (Cadash Àr dock inte imponerad..), vilket gör det sÄ mycket lÀttare för familjen att fatta det hÀr beslutet.
Willis önskade sig en hundvalp som belöning för sina fina betyg och ja.. Allihopa, hĂ€lsa pĂ„ Blueberry! đ
Han och Raspberry kommer förhoppningsvis bli mycket bra vĂ€nner och kanske föra hundarnas Ă€tt vidare. Söt som socker Ă€r han Ă„tminstone och Bull verkar redan ha fĂ€st sig vid honom. đ
Allt hÀnde pÄ en och samma gÄng hÀr sÄ jag ska försöka sammanfatta det hela..
John har börjat prata med Tage igen, mest för att nÄgon annan i familjen ska kunna lÀra kÀnna honom ocksÄ. Jag tÀnkte att eftersom Cadash inte var intresserad av Tage kanske Willis eller Hank skulle vara det och John blir inte yngre. Om John dör utan att nÄgon annan lÀrt kÀnna Tage finns det inget sÀtt för familjen att kontakta Tage pÄ igen och dÄ mÄste vi ut och jaga honom, vilket jag inte vill.
SÄ John bjöd in Tage för att umgÄs med Nicholas och dom tvÄ började hÀnga och blev superbra kompisar i bakgrunden medan jag höll pÄ med övriga familjen. Willis vÀgrade göra lÀxorna, bland annat, sÄ jag fick vara pÄ honom som en galning medan Bull smÄtt började dressera Blueberry och John och Ulrik behövde se efter Hank. Jag vette sjutton var Cadash höll hus under tiden, han var inte min fokus.
Jag inser att det Àr Hanks födelsedag och jag vill givetvis Äldra honom. Det Àr sent pÄ natten nu pÄ grund av allt krÄngel och Bull mÄste umgÄs en massa med Hank för att fÄ upp honom till platinanivÄ i humöret innan han blÄser ut ljusen. (Jag Àr petig pÄ den punkten)
Hank fÄr platinanivÄ pÄ humöret och Bull bÀr ner honom till tÄrtan. I samma sekund hör jag den bekanta melodin frÄn en förÀlskelsehÀndelse och jag fÄr hjÀrtat i halsgropen nÀr jag inser att jag inte skickade hem Tage!
I panik letar jag runt överallt för att hitta honom och vad jag misstÀnker Àr John, eftersom att.. ja, dom var ett par i det förflutna. I kÀrlekskaret hittar jag Tage och NICHOLAS som sitter och grovhÄnglar med varandra. I paniken för att stoppa dom frÄn att myspysa avbryter jag interaktionen och snabbspolar för att se om jag hunnit i tid. Tack och lov kliver Nicholas ut ur kÀrlekskaret och det Àr stopp dÀrefter. Jag skickar Nicholas till andra sidan tomten för att fÄ bort honom frÄn Tage, som sitter kvar i kÀrlekskaret.
DÀrefter ÄtergÄr jag till köket för att se vad som hÀnder med Hank och Bull. TvÄ misslyckade försök att fira födelsedagen pÄ det vanliga sÀttet senare Äldras Hank upp i alla fall, men dom enda nÀrvarande Àr Bull och John. Ingen annan i familjen har dragits till hÀndelsen för resten av familjen sover och pÄ grund av kaoset med Nicholas och Tage hann jag inte se till att dom höll sig uppe inför födelsedagsfirandet.
Nicholas förstörde Hanks födelsedag och mina eventuella planer pÄ att lÄta Willis eller Hank bli tillsammans med Tage (som Namiko visserligen redan förstört, men Nicholas sÄg nu till att jag absolut inte kan Àndra mig och försöka fixa planerna som Namiko förstört). à andra sidan fick Nicholas Àntligen sin första kyss.. med samma kille som hans bror John fick sin första kyss med..
Jag hann inte ta nÄgra direkta bilder, mest för att jag fick panik i kaoset som uppstod pÄ tre sekunder nÀr jag inte hade 100 % koll pÄ lÀget.
SÄ, lÄt mig sammanfatta den hÀr dagen:
- Sans och Papyrus dog
- Willis fick toppbetyg i skolan
- Blueberry adopterades som belöning Ät Willis och flyttade in i familjen
- Hank fyller Är
- Nicholas fÄr sin första kyss och hÄnglar för första gÄngen, med Tage. Samma kille som John i sina tonÄr fick sin första kyss och hÄngelsession med
- Hanks födelsedagsfirande blir förstört pÄ grund av vad Nicholas gjorde ovan
- Hummern som John lagade hann bli dÄlig pÄ grund av kaoset som uppstod
- Mitchika blev sÄ upprörd över kvÀllens alla hÀndelser att hon kastade ivÀg första bÀsta föremÄl hon fick tag i (sin strumpa) tvÀrs över rummet och ut i vardagsrummet. Stray apporterade den och ville dÀrefter bli upplyft i sÀngen
Grattis pÄ födelsedagen, Hank.. det Àr tyvÀrr inte det jag kommer komma ihÄg den hÀr dagen för..
Jag glömde att det Àr familjen Wolf jag spelar pÄ.. Vi har hur mÄnga lugna, fridfulla simdagar som helst och sen brakar allt ihop och hÀnder pÄ en och samma dag! Kunde vi inte ha delat upp det lite..!?
Kan det ha varit Sans och Papyrus som höll familjen lugn, stabil och fridfull och deras död ÄterstÀllde "kaoset" i den? Jag ser inte fram emot dom kommande dagarna i sÄna fall..
Det Àr ungefÀr nu som jag borde sluta för kvÀllen, men jag kan inte spara pÄ natten sÄ jag mÄste köra vidare tills morgonen Ätminstone och jag vill gÀrna se Hank vÀxa upp. SnÀlla, sköt er tills dess!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om Hank. Han ser inte ut som en Wolf.. och inte en robot. Men söt Ă€r han Ă„tminstone! Inte pĂ„ lĂ„nga vĂ€gar lika ill.. jag menar, unik.. som Willis. đ
Okej, jag mĂ„ste erkĂ€nna att jag ser en del Wolf i Hank nu efter hans makeover. đ
Kanske den hÀr natten slutar nÄgorlunda bra för familjen i alla fall?
#TeamWillis đ
Jag Ă€lskar Willis Wolfđ
Ett gott skratt förlÀnger livet
Ăr ocksĂ„ #TeamWillis dĂ„ han har Randys ögon och jag skulle betala för att fĂ„ se hur hans barn skulle se ut đđ
#TeamWillis
#TeamWillis FTW!! Kul att detta galenskap har fortsatt igen, ser inte ut som om jag och Mikael sjÀlva kommer fortsÀtta med vÄr (om nÄgon minns den).. Men men.. xD
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
#13 Mitchika⊠Vad fasen Àr det för symboler bland hans minnen? TÀnker framförallt pÄ den med genomskurna mÀnniskan och medaljen!
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, BortskÀnkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund pÄ Tassa Bredvid
WOW, Willis hade mĂ„nga fler fans Ă€n vad jag trodde! đźđđđ€
Jag trodde det bara var jag som gillade honom. đ
#16, #17 & #19 Jag antar att det Ă€r ert sĂ€tt att rösta pĂ„ Willis som arvtagaren för generation 8? #TeamWillis.. đđ
#18 Ja, Randys ögon har alltid varit avgörande för mig hittills nÀr det gÀller att vÀlja arvtagare. Vi har haft dom i 8 generationer nu, det vore surt om vi inte skulle lyckas behÄlla dom under dom sista tvÄ.
Hans barn, det kan bli en intressant historia. đ€Šââïž
#20 Absolut, Matriarch VS Patriarch upphör inte i första taget! Inte nĂ€r man kommit sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt och har sĂ„ mycket planer och idĂ©er kvar! Kul att du och alla ni andra fortfarande Ă€r med och följer efter sĂ„ lĂ„ng tid och sĂ„ mĂ„nga ronder. đ
Ă h, vad trĂ„kigt! Jag minns den, trist att ni inte verkar fortsĂ€tta pĂ„ den.. đ
Det kĂ€nns trist, men sĂ„nt hĂ€nder. Den hĂ€r utmaningen kommer i alla fall fortsĂ€tta. đ
#21 Det Àr Nicholas' dokumenterade, roliga hÀndelser och minnen i livet, givetvis! 
Just dom tvÄ du pratar om Àr:
Genomskurna mÀnniskan = Nicholas lÀrde sig om fysiologi, han fick studera det efter att ha tjatat om det i evigheter (och trÄkigt nog efter att han maxade fysikfÀrdigheten)
Medaljen = Nicholas uppnÄdde maximalt intresse för trÀning, han Àr en fit och vÀltrÀnad zombie som Àlskar att hÄlla sig sÄ ocksÄ 
#22 Ahaaaa, dÄ förstÄr jag ^^
Willis lever livets glada dagar nu nĂ€r han vet att sĂ„ mĂ„nga hejar pĂ„ honom. đ
Hank sover fortfarande och det Àr 20 minuter kvar innan skolbussen kommer. Var hÄller vÀrldens bÀsta förÀldrar hus?
VÀrldens bÀsta pappor fanns inte inom synhÄll. Cadash dansade hula medan Bull lekte med Blueberry. Slutresultatet blev att skolbussen försenades nÀr den skulle hÀmta upp Cadash och Hank, sÄ dom blir sena till Hanks första skoldag. 09:14 stÄr bussen fortfarande kvar dÀrute och Hank springer för glatta livet för att hinna med den.
Har simsvÀrlden bestÀmt sig för att allt ska gÄ Ät skogen för stackars Hank nu helt plötsligt?
à h, mina Àlskade gamla killar.. Tiden gÄr för fort i det hÀr spelet. Njut av varje sekund ni har, jag kommer i alla fall göra det.
Svara mig Àrligt, skulle nÄgon hÀr bli upprörd om jag tog död pÄ Nicholas permanent?
VÀrre zombiebutler fÄr man leta efter och han tar upp plats i familjen som kunde vara bÀttre spenderat pÄ barn eller hundvalpar.
Jag Ă€r dessutom lite bitter över att han permanent sabbade mina originalplaner för den hĂ€r generationen och troligtvis Ă€ven för generation 9.. đ
Willis, nĂ€r fick du den dĂ€r supersöta jackan? đ
Sen nÀr Àr du sÄ fÄfÀng, Cadash? Medan du stÄr dÀr och piffar till dig sÄ stÄr rektor Ville i bakgrunden och invÀntar nÄgon form av representant frÄn familjen. Det Àr Bulls dröm att fÄ in barnen pÄ privatskola, Cadash! Ta det pÄ allvar och hjÀlp till, det Àr för Willis' och Hanks framtid!
#27 Kill him, you have my full support! Annars "tar jag hand om" Kevin đ
En otroligt odramatisk kvĂ€ll senare har Cadash och Bull med gemensamma anstrĂ€ngningar lyckats fĂ„ in bĂ„de Willis och Hank pĂ„ privatskola! đđ„ł
Trots varulven och varulvszombien som sitter och kastar i sig mat i bakgrunden.
Bra jobbat, pojkarna kommer fÄ en fantastisk uppvÀxt nu. Eller ja, i alla fall en fantastisk skolgÄng.
#30 LĂ€mna Kevin ifred! đź
Bröderna verkar helt omedvetna om vad som nyss hÀnde. Jag tror knappast att dom skulle dansa för att fira att ha kommit in pÄ en Ànnu bÀttre skola med Ànnu striktare regler och hÄrdare studier Àn deras förra.
Men dom dansar obekymrat vidare tillsammans och njuter av sin bekymmersfria barndom. Njut pĂ„ killar, kraven och pressen och kaoset börjar i tonĂ„ren. đ
Den vita spökvargen kommer pĂ„ besök! Kul att se dig igen, Sans! đ
Willis, var försiktig! đź
Det dÀr Àr Wanda, ingen har rört henne pÄ evigheter. Inte sen hon kÀkade Tina GÄs strax efter att hon Ät Nicholas. Vi undviker henne av en anledning, men jag Àlskar henne för mycket för att göra mig av med henne.
#32 Försök stoppa mig! Jag och Not Kevin gör oss redo för att ta hand om Kevin sÄ det Àr bara att börja fixa zombien!
Jaha, du.. vem har berÀttat för dig om det dÀr!? John? Ulrik? Nicholas?!
Willis, jag vet inte om du ska dricka det dÀr. Vi vet inte hur lÀnge hon legat och hÀrsknat i Wanda.
Okej dÄ. Wanda verkar gilla det som sker i alla fall.
KOPLANTOR ĂR FĂR SĂTA! đ
Oh, vÀnta, jag hade visst fel.
Det var inte Tina GÄs som Wanda Ät sist, det var Nicholas. SÄ Willis drack sin gammalfarbror. Ops..
Inga hÄrda kÀnslor va, Nicholas?
Nu Àr Willis och Hank jÀmngamla pÄ dagen! Sju dagar kvar tills bÄda tvÄ blir tonÄringar. Bra.. jobbat?
Sekunden efter att Willis mjölkat klart henne Äker tÄrtbiten ut. Willis, nu gÄr du in och lÀmnar Wanda ifred!
Willis, Hank, det Àr er första dag pÄ nya privatskolan. Ni tÀnker inte göra nÄgot dumt dÀr, va?
Det dÀr gör mig inte det minsta lugnad..
Cadash kÀnner sig lite förvirrad nu. Strax efter att pojkarna Äkte ivÀg till skolan bad Bull honom att komma upp i arvtagarens sovrum i sina finklÀder. Cadash gjorde som Bull bad honom, men han Àr inte riktigt sÀker pÄ varför.
Kolla vem som dyker upp dĂ€r, alldeles finklĂ€dd och stĂ„tlig. đ
NĂ„gon har visst en överraskning Ă„t Cadash! đźđ
Det var pÄ tiden, tycker jag. Ni har levt ihop som ett par sÄ lÀnge att jag bara vÀntat pÄ att nÄgon av er skulle ta steget. Tydligen blev det Bull.
Grattis, killar! đ
Det Ă€r kul att se Willis och Hank komma sĂ„ bra överens. Dom leker med varandra och har kul efter lĂ€xorna istĂ€llet för att se pĂ„ TV eller spela datorspel. đ
Det Ă€r sĂ„ kul att "tvinga" barnen i Sims 2 att familjekyssas. Dom ser sĂ„ icke-roade ut och torkar sig nĂ€stan alltid om munnen efterĂ„t. đ
Det Ă€r kul att vara "gud" över dom hĂ€r killarna.. đđ
ĂNTLIGEN! Som Bull har kĂ€mpat och slitit tillsammans med övriga i familjen för att fĂ„ vĂ€nner och hĂ„lla relationerna uppe. Nu har Bull Ă€ntligen uppfyllt sin dröm om att bli Balettdansare i vĂ€rldsklass! đ
Bull gĂ„r nu med i permanent platinahumör-klubben, precis som dom andra vuxna killarna i familjen. Det var pĂ„ tiden, nu ska han bara fylla livslĂ„nga mĂ€taren sĂ„ har han hunnit ikapp resten. đ
Jag försöker medla mellan Bull och Nicholas nu och fÄ dom att bli vÀnner. Dom har mer gemensamt Àn vad dom tror och vad dom Àn tycker sÄ Àr dom familj!
Nu sitter dom dÀr och hÀnger tills dom Àr kompisar. Punkt slut. Cadash, för sjutton, lÀgg undan spegeln!
Snökaos! Bröderna Ă€r överlyckliga och det syns. đ
Det blir en tredagarshelg för familjen i sĂ„na fall. Perfekt, det betyder att vi nog lĂ€r hinna med ett bröllop mellan Cadash och Bull, utöver att uppfostra av pojkarna och trĂ€na Blueberry. đ
John och Ulrik passar pĂ„ att spendera lite kvalitetstid med sina barnbarn nĂ€r dom inte Ă€r i skolan. Jag trodde inte jag skulle orka med att göra ett till barn perfekt personlighetsmĂ€ssigt efter Cadash, men nu jobbar jag pĂ„ tvĂ„ samtidigt. đ
Det Àr jobbigt, men det gÄr. John och Ulrik Àr duktiga mentorer och Willis och Hank suger upp det dom lÀr ut som svampar.
Willis Ă€r nu perfekt! Precis som pappa Cadash har han max i allt frĂ„n Ordentlighet till Trevlighet. đ
Det hÀr Àr det första han gör mot sin farfar nu efter att han maxat alla sina personlighetsmÀtare.
HallĂ„, lilla John.. đ
Japp, definitivt vÄr nya lilla mini-John, Àven om det bara Àr juice han dricker Àn sÄ lÀnge.
Det finns fÄ saker som Àr sötare (och mer irriterande) Àn nÀr barnen ska rusa ut och hÀlsa sina förÀldrar vÀlkomna hem frÄn jobbet. Hank Àr inget undantag dÀr, men han Àr för söt nÀr han kramar om Cadash.
Nu Ă€r Hank ocksĂ„ perfekt personlighetsmĂ€ssigt, precis som Willis. đ
SÄ vÀrt allt arbete. Oavsett vem som Àr arvtagaren nu kommer Cadashs perfekta personlighet ta över och förhoppningsvis gÄ i arv till nÀsta generation.
#30 Vad ska du göra med mig?!đźđ
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
#54 Chilla, jag och Not Kevin gör oss redo för att ge oss ut pĂ„ korstĂ„g mot hennes ko Kevin đ
#54 Hon terroriserar min stackars ko (som ocksĂ„ heter Kevin), som gĂ„r igenom nog med svĂ„righeter som det Ă€r utan att behöva utstĂ„ hennes korstĂ„g och vanhedrande! đź
Hon började i PM och nu följer hon efter stackars Kevin överallt pĂ„ iFokus! đ
http://nintendo.ifokus.se/discussions/55c1d56b8e0e747c3d001a6f-kan-ni-era-pokmon-1?discussions-2
#56 Att Kevin gÄr igenom svÄrigheter beror enbart pÄ att du vanhedrar honom hela tiden! :<
#57 Det Ă€r du som slĂ€nger dishonor pĂ„ Kevin hela tiden! đź
Det blev tvÄ födelsedagar pÄ samma gÄng. Knytet och Louise fyllde Är samtidigt, knytet blev tonÄring och fick den alltid lika underbara ambitionen njutning. Den jag hatar mest av alla.. Det hade inte varit nÄgot problem alls med tanke pÄ att jag har tvÄ andra att vÀlja pÄ som arvtagare, om det inte var för att hon blev toksnygg som tonÄring.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Lördag förmiddag runt tolvslaget samlas hela familjen Wolf ute i trĂ€dgĂ„rden för en speciell hĂ€ndelse. đ
Cadash och Bull slĂ„r Ă€ntligen slag i saken och gifter sig. BĂ„da ville vĂ€nta tills dom nĂ„tt toppen av sina karriĂ€rer och barnen var gamla nog och nu Ă€r dagen kommen. Lilla killen ska gifta sig och han har tvĂ„ barn i barnĂ„ldern.. Tiden gĂ„r verkligen för fort i det hĂ€r spelet! đ
Titta bara sĂ„ glada och förvĂ€ntansfulla alla Ă€r. đ
Willis och Hank verkar inse att dom har valt nÀstan exakt likadana kostymer för sina pappors bröllop, bara fÀrgen skiljer kostymerna Ät.
Ett fint vinterbröllop för tvĂ„ fina Wolfs. đ
Ceremonin blev riktigt vacker och den första servon nĂ„gonsin giftes in i familjen Wolf. đ
TvÄ stolta pappor stod och klappade hÀnderna med glÀdje för sin son och jag Àr lÀttad över att Nicholas inte hade nÄgra invÀndningar. Han och Bull har kommit bÀttre överens sen jag tvingade dom att hÀnga ihop och det var nog tur det. Jag hade inte blivit glad om han förstört det hÀr bröllopet.
Cadash och Bull hör ihop, oavsett vad Nicholas tycker.
Nu blir det till att festa och fira hela lördagen! đđ„ł
Vi börjar med att skĂ€ra upp tĂ„rtan! đ

Cadash ska givetvis ge första tuggan till Bull, men..

⊠det gick inte riktigt som jag trodde.

Cadash dĂ„.. đ
I bakgrunden vĂ€xte Blueberry upp, som för att förtydliga hur underbar den hĂ€r dagen Ă€r. đ
Han vĂ€xte upp till en stĂ„tlig.. Striker!? đź
Nej, inte Striker, men det finns likheter dom emellan. Jag tror dock att Blueberry kan ha lite bullterrier i sig. đ
StĂ„tlig kille Ă€r han oavsett. Jag hoppas han och Raspberry blir nĂ€ra vĂ€nner. đ
#62 Till och med Wanda Ă€r med och rĂ€cker ut tĂ„rtan Ă„t demđ
HembitrÀdet bestÀmde sig för att vara med i firandet, vilket inte gör nÄgot för nÄgon i familjen. Hon Àr vÀlkommen.
TÄrtÀtandet Àger rum i köket och eftermiddagens konversationsÀmne? Husdjursdöd, troligtvis Sans och Papyrus. Vilken munter stÀmning det mÄste bli kring borden..
#65 Haha, jaa! đ
Förhoppningsvis Àr ingen dum nog att ta den tÄrtbiten.
Det hĂ€r ser lovande ut. Kompisar direkt. đ
Jag hade hoppats pÄ att fÄ in mer fÀrg i hundlinjen, men vad sjutton. Vi har förhoppningsvis fler generationer pÄ oss.
#67 Kanche Nicolas Mohaha đđ»
Ja, just det, Ànnu en anledning att göra sig av med Nicholas.. eller kanske behÄlla honom? Han rÀknas inte som slÀkt till generation 8 enligt spelet. Detta har inget med mina mods att göra, utan det Àr bara sÄ lÄngt slÀktskapet rÀknas enligt spelet.
SÄ farfars bror Àr inte slÀkt med sina brorsbarnbarn. FrÄn det kan simmar i samma familj gifta sig med varandra utan hjÀlp av mods eller annat. DÀrav Àr Nicholas inte slÀkt med varken Willis eller Hank och jag vet inte alls hur det kan pÄverka saker och ting nÀr pojkarna blir Àldre.
SjĂ€lvklart kunde jag inte lĂ„ta bli nĂ€r vovvarna var sĂ„ bra vĂ€nner. Speciellt inte nu nĂ€r dom Ă€r garanterade att bara fĂ„ en valp. đ
Men vad Àr det med simmarnas besatthet/fascination av att titta pÄ nÀr hundarna myspyser..?
Jag försökte tala om för grabbarna att det Àr vinter och fel Ärstid för basket, men tror ni dom lyssnade? Inte dÄ.

Willis har bollen.

Men kommer han sÀtta den?
SÄklart inte, det Àr första gÄngen dom spelar basket. Och vinter.

Ta det inte hÄrt, Willis. Alla Àr barn i början.
Hanks tur! Ta det lugnt, grabben, ingen press.

Annorlunda kastteknik Àn Willis. Kommer det löna sig?

SĂ„klart inte, det Ă€r första försöket Ă€ven för honom. Ăvning behövs! đ

Bröderna verkar lika upprörda bĂ„da tvĂ„. Det Ă€r rörande att se vilket nĂ€ra band dom har. đ
Men Ă€r det bara jag som Ă€lskar Hank? Han Ă€r ju sĂ„ söt och bedĂ„rande och helt gosig. đ
Det Ă€r Cadashs och Bulls bröllopsnatt och dom fĂ„r inviga sovrummet som sitt eget, officiellt. Ăven om dom har anvĂ€nt det dussintals gĂ„nger Ă€ndĂ„ bakom Johns och Ulriks ryggar, men det Ă€r glömt! Nu Ă€r det deras sovrum.
Hank kommer fÄ lÀra sig den hÄrda vÀgen vad det innebÀr och vad ett par gör tillsammans, möjligtvis i garderoben, pÄ sin bröllopsnatt.. GÄ inte in i dina pappors sovrum oannonserat frÄn och med nu, Hank.
Jag gör verkligen allt jag kan för att inte fÀsta mig för mycket vid Knytet, tack vare hennes hemska ambition, men hon gör det sÄ svÄrt för mig. Jag menar, titta bara pÄ henne!
Som omvÀxling Àr Àven nÀstan hela familjen samlad i ett rum, förutom Louise som fortfarande Àr i skolan. Knytet och Lucky tog med sig en kompis var hem och valde att umgÄs med varandras kompisar nÀr dom vÀl var hemma.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Lucky spenderade hela resten av dagen med Debbie Olshfski (jag Àlskar det efternamnet) och Àven om det var med lite blandad glÀdje frÄn Debbies sida sÄ slutade kvÀllen med att dom blev flickvÀnner och fick sina första kyssar.
Tiden gÄr fort nÀr man har roligt och roligt Àr nÄgot som Leena och Lily verkligen har haft. Morgonen pÄ deras födelsedag spenderades med att vara urgulliga med varandra. Jag kan inte förstÄ att det redan Àr dags för dom att bli gamla..
Jag "fĂ„r inte" spela mer pĂ„ huvudfamiljen för Namiko vill komma ikapp. SĂ„ jag spelar pĂ„ övriga familjer under tiden och just nu har jag full fokus pĂ„ Ryan. Han föddes med namnet Wolf, men Ă€r inte blodsslĂ€kt med nĂ„gon av dom. Han Ă€r riktigt underbar och jag ville bara posta ett par bilder pĂ„ honom. đ
Samt meddela varför jag inte postar nĂ„got frĂ„n huvudfamiljen för stunden. đ
SÄ var det dags, ingen av systrarna sÄg sÀrskilt pigga ut pÄ att fylla Är men det gÄr inte att komma ifrÄn. Leena fick det förvÀntade vita hÄret medan Lily blev rödhÄrig pÄ Àldre dar. Mystiskt, men varken jag eller Leena sÄg nÄgot dÄligt med det sÄ hÄrfÀrgen fÄr stanna. TvÄ snabba makeovers senare och tjejerna fortsÀtter sina liv med stil.
Jag har ett nytt favorittonĂ„rspar i familjen Wolf. đđ
Ryan och Lewis blev perfekta ihop, sĂ„ nu Ă€r dom fast med varandra för alltid. Just för att jag Ă€r sĂ„ förtjust i dom hĂ€r tvĂ„ kommer det att komma en extra liten bonusutmaning för familjen Wolf med dom i en egen trĂ„d. Jag kommer lĂ€nka hĂ€rifrĂ„n nĂ€r det hĂ€nder, men det blir förhoppningsvis snart. đ
HÀr har vi utmaningen jag nÀmnde i inlÀgget ovan (#81). Ryan och Lewis ska fÄ uppleva en massa elÀnde tillsammans med mig pÄ universitetet med babykaos!
http://thesims.ifokus.se/discussions/5748513fce12c431d10016f1-wolfutmaning-babykaos-pa-universitetet
För första gÄngen nÄgonsin sÄ tar ett av barnen med sig en slÀkting hem frÄn skolan. Inte sÄ konstigt kanske med tanke pÄ att det bara funnits en slÀkting som gÄtt i skolan fram till igÄr. Louise hade med sig Janet Smeds hem, Lucys kusin.
Följer.
#84 Vad roligt! đđ€
#85 SjĂ€lvklart att jag följer. Har vĂ€ldigt roligt Ă„t allt. đ
FÄr nÀstan lust att börja spela Sims igen.
Följer!
#86 Underbart att höra! Det Ă€r jĂ€ttekul att fĂ„ sĂ„na kommentarer. đ
Kul, det kĂ€nns alltid hĂ€rligt att kunna inspirera andra till att spela. đ
#87 Vad roligt! đđ€
Vill verkligen prova en sĂ„n hĂ€r utmaning men jag har Norrlands skruttigaste dator sĂ„ jag fĂ„r vĂ€nta tills jag har köpt en ny đ
#89 Vad roligt att du vill prova pĂ„ den! Utmaningen finns kvar tills dess, den gĂ„r ingenstans. đ
Hur har det gÄtt? Jag har inte varit pÄ sajten pÄ ett tag
Mvh Kaninsköld
#91 Det har varit ett litet uppehĂ„ll, som vi tar ibland i den hĂ€r utmaningen, men dĂ„ det nĂ€rmar sig dess nĂ€sta jubileum har jag funderat pĂ„ att ta upp den igen och se om jag kan nĂ„ till generation 10 runt Ă„rsskiftet. đ
#92 Good! Make Kevin proud!
#93 Haha. đ
I will! Först vill jag nog dock spela lite mer med mina andar och sjöjungfrus och se vad mer för elĂ€nde det kan leda till. đ
Följer.
Okej, Namiko har haft nĂ€stan 2 Ă„r pĂ„ sig att komma ikapp. Nu Ă€r det dags att köra igĂ„ng lite pĂ„ huvudfamiljen igen, tycker jag! đ
Wolf har inte gett upp kampen Ă€n och vi kommer skjuta ifrĂ„n i ledningen sĂ„ lĂ„ngt som vi behöver. Generation 10 Ă€r sĂ„ nĂ€ra, planerna fram tills dess Ă€r klara och jag Ă€r taggad. đ
Innan dess, lite söta Wolf-bilder pĂ„ övriga familjemedlemmarna! För att jag kan. đ

Wilhelm Wolf, barnbarns barn till grundaren Randy Wolf, visar att robotkĂ€rleken verkar finnas i blodet. Det Ă€r inte bara Cadash som har en robotpojkvĂ€n. đ
Jag vill förtydliga att simboten han kysser INTE Àr Bull, utan en helt annan byggd av Blaine och Jean med namnet Cubix Wolf!

HĂ€xmĂ€starkusinerna Richard och Gabriel, den ena ond och den andra god och uppfostrade av onda respektive goda hĂ€xmammor, slog Ă€ntligen slag i saken och förlovade sig ute vid havet mitt i natten. Det Ă€r Gabriel som friar. đ
BÄda tvÄ Àr ocksÄ barnbarns barn till Randy och deras förening Àr ett slut pÄ den lÄnga fejden som varit mellan onda och goda hÀxor i familjen Wolf.

Gabriel Àr för övrigt halvbror till Ryan Wolf! Kul liten detalj.

Sist men inte minst har vi Cole Wolf, som friar till sin underbara pojkvÀn Professor Renberg, som snart kommer bli Professor Wolf. Jag trodde aldrig vi skulle fÄ en sÄn i familjen, men Cole visade mig fel.
Ăverlag sĂ„ innebĂ€r det hĂ€r att majoriteten av generation 4, som fortfarande Ă€r i livet, har vĂ€xt upp och börjat hitta partner och att generation 3 snart kommer dö av helt för att lĂ€mna plats Ă„t generation 5. I övriga familjer, vill sĂ€ga. Huvudfamiljen Ă€r pĂ„ generation 8, snart 9 hoppas jag. đ
Tillbaka till huvudfamiljen för att se vad som hÀnder dÀr!
Ni kanske minns att Willis önskade sig en hundvalp för sina bra betyg och att det var sÄ Blueberry kom in i familjen?
Willis har sedan dess inte spenderat nĂ„gon tid med Blueberry alls. Blueberry har inte försummats utan togs hand om av resten av familjen, men jag tycker det Ă€r dags att Willis tar lite ansvar. Ăven om den lilla valpen Ă€r mycket större nu. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig. đ
Hank hakar genast pÄ sin storebror och springer ut för att leka med Raspberry.

BÄda hundarna Àr överlyckliga över barnens uppmÀrksamhet och försöker göra sitt bÀsta nÀr grabbarna vill lÀra dom nya trick. Speciellt Blueberry har vÀldigt fÄ i sin repertoar.
Det Ă€r en lugn, slö söndag hemma hos familjen Wolf. Varmt uppskattat dĂ„ jag Ă€r lite ringrostig. Det var ett tag sen jag spelade Sims 2 nu. đ
Nicholas Àr en sÄ bra förebild. Du kunde inte ha vÀntat med att börja dricka tills barnen var i sÀng Ätminstone? Hank Àr lÀttpÄverkad.
John, jag vet inte om du borde dricka nÄgot som Nicholas blandar till. Jag vet vad han tÀnker och jag Àr vÀldigt misstÀnksam nÀr det gÀller hans drinkar.
Bull försökte laga den trasiga duschen, igen. Jag vet inte hur mĂ„nga gĂ„nger jag mĂ„ste förklara för honom att simbotar och vatten Ă€r en dĂ„lig kombination. NĂ„ja, jag fick se en meteor pĂ„ natthimlen tack vare det, sĂ„ jag klagar inte. đ
Jag tror inte att Ulrik har lĂ€mnat den dĂ€r danskulan sen han gick upp imorse. Det Ă€r bra att han har kul och njuter av livet. Han och John har inte all tid i vĂ€rlden kvar lĂ€ngre, men jag Ă€r glad att dom hĂ€ngt med sĂ„ lĂ€nge och spelat en sĂ„ stor roll i sina barnbarns liv. đ
Tjena, Randy! đ
Det Àr alltid lika kul nÀr han tittar förbi och jag tÀnker njuta av det sÄ lÀnge jag kan. Vid generation 10 Àr det farvÀl till gamla kvarteret.
John, för sjutton, det rĂ€cker nu. Det sista vi vill Ă€r att behöva hĂ„lla en intervention för dig det sista vi gör innan du gĂ„r bort av Ă„lder! đź
SuckâŠ
Du Ă€r officiellt den sĂ€msta varulvszombiebutlern nĂ„gonsin, Nicholas. đ
Jag hade hoppats pÄ att fÄ en lugn, trevlig och hÀndelselös dag nÀr jag kom tillbaka till familjen efter sÄ lÄng tid, men inte dÄ!
Randy ville ta och skrÀmma John lite för sÀkert hundrade gÄngen. Det hÀr Àr varför vi försöker sova pÄ nÀtterna ett par vÄningar ovanför marken, för att spökena ska lÀmna oss ifred.

John blir sÄ rÀdd att han kissar pÄ sig, en fin pöl pÄ köksgolvet. Jag suckar och tÀnker precis skicka honom till duschen dÄ John tar saker i egna hÀnder.
Han slĂ€nger av sig klĂ€derna och börjar tvĂ€tta sig sjĂ€lv vid handfatet i köket! đź

John, det Àr i köket! Nicholas sitter bakom dig och Àter för sjutton!!!
đ€ą

AlltsĂ„, jag borde inte vara förvĂ„nad dĂ„ John förlorade oskulden pĂ„ en bĂ€nk mitt i en restaurang bland en massa mĂ€nniskor. John har ingen skam i kroppen och kunde inte bry sig mindre om andra. đ€Šââïž
Nicholas verkar fortfarande ha lite skam kvar i kroppen Ätminstone. Ledsen, kompis, jag hann inte stoppa honom. Han var för snabb.
Jag vet inte hur familjen hamnade hÀr egentligen. Jag menar, Randy och generationerna kort dÀrefter var inte perfekta, men dom tvÀttade sig Ätminstone inte med tvÀttsvamp ute i köket efter att ha kissat pÄ sig.

Det hÀr Àr en av orsakerna till att varulvslinjen slutar med John. Jag har sÄ stora förhoppningar för Willis och Hank. Jag menar, det kan ju knappast bli vÀrre nu, eller hur?
SnÀlla simsuniversum samt Hank och Willis: det var ingen utmaning, det var en uppgiven suck! Försök inte bli vÀrre!
Nicholas vet inte hur han ska hantera situationen, sÄ han tar pÄ sig butlerrollen medan hans tankar uttrycker hans inre kÀnslor över det hela.
Nicholas: "Han blev arvtagaren och jag blev butlern⊠Livet Àr inte rÀttvist."
Verkligen inte om du Àr en sim i Mitchikas spel.
Svampbadet gav John nĂ€stan max i hygien igen och han tog pĂ„ sig sina klĂ€der igen. Jag hoppas dom var rena. đ€Šââïž
Han torkar upp kisspölen sĂ„ fĂ„r ingen veta. Bortsett frĂ„n Nicholas och alla som lĂ€ser i den hĂ€r trĂ„den, givetvis, men dom bryr sig inte John om. đ
AlltsĂ„, dom dĂ€r ögonen⊠đź
Och folk vill ha honom till arvtagare? đ€Šââïž
AlltsĂ„, ögonen⊠đźđ€Šââïž
Det Àr sÄn tur för Willis att han har sÄ mycket charm i övrigt att det vÀger upp för det. Men hjÀlp, jag var inte beredd pÄ det hÀr. Jag visste att utomjordingarna i The Sims 2 kan ha rÀtt udda ögon, men det var naturligtvis tvunget att bli en överdrift i det hÀr fallet. SjÀlvklart, det Àr ju Wolf.
Hank Ă€r sĂ„ söt och stilig i sin privatskoleuniform. đđ
Willis Àr⊠umm, ja⊠Willis i privatskoleuniform?
Idag Àr det tydligen Johns tur att vara i danskulan hela dagen. Eller Ätminstone tills ikvÀll dÄ han förvandlas till varulv. Det Àr bra, dÄ kan han förhoppningsvis hÄlla sig i skinnet ett tag.
Och nej, det ger inte övriga familjen rÀtt att gÄ bÀrsÀrkagÄng och göra dumma saker! Jag tittar Ät ert hÄll, Bull och Nicholas!
Jag ledsnade pÄ att behöva lÄsa och lÄsa upp dörrar, sÄ nu har vi ett badkar utomhus för att tvÀtta hundarna dÄ dom inte Àr tillÄtna inne i huset sen ett bra tag tillbaka.
Varför Àr inte hundarna tillÄtna i huset lÀngre? För att dom Àr i vÀgen överallt, kissar och rullar i sitt eget kiss om dom inte dresseras ordentligt, tar över sÀngar och soffor om dom inte dresseras ordentligt, stinker och distraherar simmarna frÄn att göra det jag sÀger Ät dom att göra och Àr allmÀnt störiga. Det Àr bÀttre för oss alla (lÀs mig) att ha dom utanför och vakta huset.
SĂ„ ja, badkar ute som jag lovar kommer anvĂ€ndas flitigt av resten av familjen ocksĂ„. För jag kĂ€nner dom. đ
Jag tror det skulle vara ganska Àrrande för ett barn att hitta sin pappa utomhus i det hÀr skicket.

Hank kommer hem och har precis som storebror Willis fĂ„tt toppbetyg i skolan. Ni tvĂ„ Ă€r mina Ă€nglar och hoppet för Wolfs framtid. đ
Hur som haver, Bull stÄr och hÀnger orörlig utomhus och laddar sig sjÀlv i solljuset för att fÄ mer kraft (simbotars version av energi) sÄ han kan orka med resten av dagen. SÀger inget, visar inga livstecken och omges av vÀrldens ljusshow.

Det pÄverkar inte Hank speciellt mycket, vilket kan bero pÄ att Hank tekniskt sett Àr en cyborg. Jag tror dessutom att Hank har sett mycket vÀrre saker och Àr hÀrdad som en sann Wolf.
NÄja, fortsÀtt ni. Tillbaka till er "vanliga" vardag.
Ădmjukhet Ă€r definitivt ett starkt drag i familjen. Hank Ă€r sĂ„ söt sĂ„ han kan komma undan med det mesta, inte helt olikt sin farfar John. Var försiktig, Hank, sĂ„nt kan stiga en Ă„t huvudet snabbt.
VÄr arvtagare kom hem frÄn jobbet och svimmade omedelbart.
FörlÄt, Cadash, jag har helt glömt bort att ha koll pÄ dig. Det Àr sÄ mÄnga i familjen och alla stÀller till med saker till höger och vÀnster förutom du. Du Àr den mest skötsamma Wolf vi haft sen Zachorian och Balthazar, tror jag.
Det Ă€r sĂ„ lĂ€tt att döma andra nĂ€r man inte kĂ€nner till hela historien utan bara gĂ„r förbi deras tomt och ser det hĂ€r. Ăr det inte sĂ„, Camilla Lantz?
FortsÀtt gÄ eller sÄ bussar vi Raspberry pÄ dig!
Inte mycket mer spĂ€nnande hĂ€nder under dagen, men nĂ€r kvĂ€llen kommer drar det in en fruktansvĂ€rd snöstorm över kvarteret. đ
Mitt i natten ute i den hĂ„rda stormen lĂ€gger sig Raspberry ner och föder en liten ensam hundvalp i snön. đ

En mycket stolt mamma som Àr vÀldigt nöjd med valet av födelseplats.
Och dÀr drÀnker Raspberry den nyfödda valpen i snön. Du Àr en fantastisk mamma.
Valpen Ă€r en tik och vĂ€ldigt svĂ„r att fĂ„ en bra bild pĂ„. Hon försvinner helt i den djupa snön. PĂ„ grund av det kĂ€nde jag att jag ville ge henne ett passande namn och döpte henne till Blake Snow. đ
HĂ€r lyckades jag fĂ„ till ett par bĂ€ttre bilder pĂ„ henne i snön tack vare muspekaren. HĂ€lsa pĂ„ Blake Snow Wolf-Hund, som hennes fulla namn blir. đ
Jag LĂNGTAR tills hon vĂ€xer upp för att se hur hon ser ut. đ
Uh oh, det hĂ€r brukar aldrig sluta braâŠ

För sjutton, Bull, din make stÄr precis bakom dig och bygger en snögubbe! Sluta visa tydligt hur mycket du attraheras av en av hans sen lÀnge döda förfÀder!

Och Alban, för hundrade gĂ„ngen, sĂ€ngen Ă€r pĂ„ övervĂ„ningen! Den har stĂ„tt dĂ€r i flera generationer nu och jag har sett att ni kan gĂ„ upp för trappor! đĄ
Det hÀr börjar bli löjligt nu.
Följt detta enda sen starten, Àlskar att lÀsa om dessa familjer. :D MÄste fÄ frÄga hur du har gjort slÀkttrÀdet? :)
âGrief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.â - Vicki Harrison
"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon
#124 Tusen tack, bĂ„de jag och Namiko blir jĂ€tteglada över sĂ„ fina kommentarer! đđ€
Det Ă€r faktiskt gjort i Paint pĂ„ Windows 7. đ
Jag och Namiko tar skĂ€rmbilder pĂ„ simmarnas portrĂ€tt i The Sims 2s familjetrĂ€d, dĂ€refter klistrar jag in dom och placerar dom dĂ€r dom ska vara, skriver deras namn och ritar dit linjer sĂ„ att allt blir rĂ€tt. đ
#108 Haahahahahahahađđđđđ
Host Of 
Arabiska Fullblod | Ekologiskt