The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 3456 ggr
Lemonfreak
0

Ta bort färdigheter?

Hej! Spelade sims 4 Hundar och katter när jag efter ca en timme insåg att det blivit en bugg (hoppas jag) och min sim hade högsta nivån i alla färdigheter, inklusive veterinär. Har ju kommit en bra bit med min veterinärklinik och undrar nu om det går att ta bort färdigheter från en sim? Vet att det går att höja färdighetsnivån genom att fuska men går det att göra tvärtom? Känns trist att fortsätta med en sim som redan har nått nivå 10 i färdigheterna "/

Tacksam för svar!

Mitchika
1

Det ska finnas fusk för att ställa in färdighetsnivån till det man vill ha den. MC Command Center Cheats erbjuder även den funktionen på ett mycket smidigt sätt. 🙂

Listan på olika fusk i spelet, där färdighetsnivå-fusket finns en bit ner: 

https://gamelytic.com/complete-cheats-list-the-sims-4/

Om resultatet inte dyker upp omedelbart, prova att starta om spelet efteråt. Jag rekommenderar att du väljer alternativet "Spara som" och sparar spelet som en reservkopia av sparfilen utifall att något går fel vid fuskandet. Kom ihåg Murphys lag. 🙂

Här har du en länk till vad alla färdigheterna heter på engelska med matchande symbol för att underlätta vilken som heter vad: 

https://sims.fandom.com/wiki/List_of_skills_(The_Sims_4)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Lemonfreak
1

Tack så mycket för ditt svar! :) Testade flera gånger och startade om spelet efter varje gång men det fungerar fortfarande inte, vet inte om det är jag som gör något fel haha!

Mitchika
0

#2 Testa den här varianten istället: 

Stats.set_skill_level major_painting 7

Byt ut painting mot den färdighet du vill ta bort och 7:an mot den nivå du vill att din sim har i färdigheten. 

Glöm inte att du måste aktivera testingcheats true först för att det ska fungera. 🙂

Lemonfreak
1

Nu funkade det, tack så mycket! :D

Mitchika
0

#4 Ingen orsak, jag är glad att det fungerade. 😃