Hiss/Rulltrappa i TS4?
Jag undrar om något Pack har hissar eller rulltrappor? I TS3 finns hiss i motsvarande Stadsliv. Är det så i TS4 också?
😕
Tydligen var min fråga korkad? OK, jag kunde ha googlat. Så nu har jag gjort det.
Den var inte ett dugg korkad. 🙂
Jag hann inte svara på frågan under gårdagen, men svaret på frågan är att det kommer med hissar till lägenheterna man köper i The Sims 4 Stadsliv, men dessa är bara teleportörer som skickar simmen från korridoren där lägenheterna ligger ner till marknivå utanför huset på ett ögonblick.
Vad jag vet går dom inte att komma åt och använda i någon typ av bygge heller.
För övrigt tror jag inte att det finns varken hissar eller rulltrappor till The Sims 4? Jag saknar några prylpaket så jag har inte helt koll på det hela, men jag tror att dom enda alternativen är trappor.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
❤️ Äsch, jag var lite för snabb med att bli uppgiven. Hann köpa Stadsliv och upptäckte teleporteringen… inte alls lika kul som i TS3. Men det var en cool värld iaf.
#3 Nej, jag håller med, inte alls lika kul. Jag tyckte om hissarna i trean och jag hoppades alltid på att få se en sim möta sin undergång i hissen, men jag tror inte jag haft turen att se det hända. Inte vad jag kan minnas åtminstone. 🙂
Däremot har du helt rätt om San Myshuno, det är en riktigt läcker värld. 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows