The Sims iFokus

The Sims

Etikett: the-sims-4
Läst 996 ggr
Emsan.06
0

Glömde spelet på, ungarna tagna!!

Hej, det är så att jag glömde spelet på i några timmar. (Dumma mej :)) Såklart så kom ju socialtjänsten och tog dem. (tvillingar) Kan jag få tillbaka dem på något sätt? De finns kvar i släktträdet men det hjälper ju liksom inte. Finns det något fusk/kod?

Lia
2

När sparade du senast innan dess? Tänker om du bara startar om spelet utan att spara.

Emsan.06
0

#1 Tyvärr så sparade jag efter. När jag hade glömt spelet på så var ungarna kvar, föräldrarna var ledsna så jag tyckte det var konstigt. Därför sparade jag och startade om, då märkte jag att de var borta… :/

Lia
1

#2 Denna video förklarar hur du ska göra för att spela på föregående sparfil istället (där du senast sparade innan denna sparning). Den är på engelska, men det visas ganska tydligt ändå tycker jag. Ifall det är något du är villig att göra då såklart, var det länge sen du sparade så är det ju inte så kul såklart. (Förutsatt att det är Sims 4 då)

https://www.youtube.com/watch?v=O5ASR827HT0

Marbi
1

Jag har för mig att man kan adoptera tillbaka dom men eftersom jag inte testat själv är jag osäker.

Mitchika
1

#4 Det fungerade i The Sims 2 åtminstone, om du adopterade från en annan familj och valde rätt ålder som det försvunna barnet hade. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows