The Sims iFokus

The Sims

Etikett: the-sims-4
LĂ€st 480 ggr
Kakan87
2020-07-18 08:04
0

Nytt stuffpack

Kakan87
2020-07-18 08:08
0

Hiss eller diss?

Marbi
2020-07-18 08:56
0

Jag tror att det blir bra om man vill att simmen ska kunna tjÀna pengar hemifrÄn för det verkar som om simmen kan sÀlja sina alster pÄ nÀtet. Sen för min del sÄ Àr jag alltid intresserad av nya möbler.

Icewolf88
2020-07-19 01:21
0

Tycker det ser jĂ€ttemysigt ut! Blir lĂ€tt köp för mig 👍

SimsBrooke
2020-07-20 13:19
0

Ser jÀttekul ut : D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg NĂ€rketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
2020-07-21 15:35
0

Jag tycker ocksĂ„ att det verkar kul. Jag gillar stickning (Ă€ven om jag inte Ă€r speciellt bra) och jag gillar tanken pĂ„ att simmar sitter och stickar. Det lĂ€r se rogivande ut och jag tycker om att anvĂ€nda mina simmar som "levande akvarium" som jag kan iaktta. đŸ˜ƒ

Det hĂ€r lĂ€r jag definitivt köpa. đŸ™‚

SajtvĂ€rd för PokĂ©mon iFokus och The Sims iFokus đŸș

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

SimsBrooke
2020-07-23 12:59
1

#5 Glöm inte att det kommer en gungstol :D haha

Mitchika
2020-07-23 13:08
0

#6 Gör det?! đŸ˜źđŸ˜

Jag Ă€lskar gungstolar och jag har saknat dom sĂ„ mycket frĂ„n trean. Det hĂ€r blir ett definitivt köp! đŸ˜

SimsBrooke
2020-07-23 20:35
1

#7 Yes they do =) Och jag hade för mig att du gillade dem =)

Mitchika
2020-07-23 21:42
0

#8 Åja, det gör jag. đŸ˜ƒ

KentHjÀrta
2020-07-26 19:45
0

Sims 4 har blivit sÄ oerhört trÄkigt och enformigt, tyvÀrr. Ju fler packs som slÀpps desto lÀngre bort frÄn sims grundliga originalitet kommer de. Hoppas att Paralives levererar.

Mitchika
2020-07-27 01:33
0

#10 En till som har hört om Paralives ser jag. đŸ˜ƒ

Det som finns verkar riktigt lovande och det kĂ€nns verkligen som ett Sims-spel. Jag försöker dock att inte hoppas för mycket, men deras colorwheel som pĂ„minner sĂ„ mycket om Create a Style i The Sims 3 gör mig alldeles tĂ„rögd. đŸ˜

Bara inte EA bestÀmmer sig för att slÄ ner pÄ Paralives för att det Àr för likt The Sims..

KentHjÀrta
2020-07-27 16:25
1

#11 Yep, har följt spelets utveckling sen början.  EA kan inte stĂ€mma de bara för att det Ă€r samma spelgenre. Har ju inte funnits konkurrens till sims tidigare sĂ„ kanske motiveras EA till att step up their game. Men Paralives ser iallafall mycket lovande ut enligt mig!

Mitchika
2020-07-27 17:58
1

#12 Nej, det kan dom inte stĂ€mma Paralives för, men det finns en screenshot pĂ„ deras Steamsida som ser extremt Sims-lik ut och pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om The Sims 4. Det Ă€r det som gör mig lite orolig, att dom kan försöka hĂ€vda att Paralives stulit deras design/modell av livssimulatorgenren eller vad man ska sĂ€ga. 

Jag tycker absolut inte att dom ska göra det eller att det borde vara okej, men jag har lĂ€nge funderat över om det finns en anledning till att EA Ă€r dom enda som gör den hĂ€r varianten av livssimulatorspel. 

För övrigt Ă€r jag med dig till 100 %. EA behöver definitivt en utmanare i den hĂ€r genren och jag hoppas att Paralives kommer bĂ„de lyckas leva upp till det och bli en succĂ©. FortsĂ€tter dom i samma stil som dom gjort hittills sĂ„ Ă€r oddsen goda. đŸ™‚