The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 520 ggr
Lia
1

Eko-liv

Nu är jag igång igen med mina fysiska kopior. Jag har fått inse att det endast är expansionspaket som går att få tag på i en fysisk kopia, ett fodral med andra ord. Så jag har köpt de jag inte hade och fick hem dem i våras och laddade ner de andra via origin. Men så skulle jag beställa Eko-liv som fysisk kopia eftersom det är ett expansionspaket. Men jag kan verkligen inte hitta en enda svensk utgåva av denna trots att den kom ut i juni. Har de verkligen slutat med fodral helt? Jättetråkigt tycker jag som låter mina fodral pryda väggen ovanför datorn.

SimsBrooke
0

Ja de kommer nog sluta med fysiskt kopia av spelen och köra digitalt. För det är så många som köper via internet. Jag köpte alltid mina så jag fick dem i handen, men nu The sims 4 så har jag tagit digital.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
0

Nu vet jag tyvärr inte hur det är med just Eko-Liv, men jag är inne på samma spår som #1. Det blir ju tyvärr en kostnadsfråga. Det kostar att köpa in fodral och trycka omslag, medan det i stort sett inte kostar någonting med digitala exemplar. 

Har du någon spelbutik i närheten eller affär som säljer spel? Dessa har kanske fysiska kopior av Eko-Liv eftersom att det är ett tryggt sätt för dom att sälja spelen i butik. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Lia
0

#2 Tyvärr har den närmsta spelbutiken, en timme bort, stängt ner :-( Synd bara att de redan släppt en del spel i fysisk kopia, hade varit bättre om de kunde vara konsekventa redan från början. Inte så kul att ha en halvfull samling direkt. Tack för era svar i alla fall! :-)

Mitchika
0

#3 Den jag brukade gå till har stängt ner också. Jättetråkigt, tycker jag. 😕

Det är väl så att den digitala marknaden tar över eftersom att företagen tjänar mer på det. Inga förpackningar att tillverka, inga lokaler att hyra och ingen personal att betala löner åt. 

Jag ska hålla ögonen öppna och se om det dyker upp en fysisk kopia av Eko-Liv någonstans då jag hänger en del på spelsajter och i spelgrupper. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

LottaV
0

Har du tittat in Spelbutiken.se där köper jag helst minna spel när jag vill ha ett fysiskt spel

Ett gott skratt förlänger livet

Lia
0

#4 Ja det blir ju så tyvärr! Tack så snällt av dig! #5 Ja jag tittade där med, men den fanns inte :-( tack för tipset!