"Man vet att man..."
Jag tänkte att det kunde vara kul med en liten lek på sajten. Det var länge sen sist. :D
Leken är väldigt simpel. Du tar meningen "Man vet att man" och fyller sen i resten med något simsrelaterat (eftersom att det är The Sims iFokus). Det kan vara egna erfarenheter eller händelser i spelet eller bara roligt hittepå du kommer på. :D
Till exempel: Man vet att man spelat för mycket The Sims när man säger Sul Sul eller Deg Deg istället för hej och hejdå till andra.
Ni får gärna lägga in bilder också om ni har det!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
- Redigerat 2020-09-09 18:09 av Mitchika
Man vet att man har en fantastisk start på sin nya simsfamilj när man sitter och skriker på Yoda för att han vägrar sluta strypa Pikachu på familjefotot i Skapa en Sim…
- Redigerat 2020-09-08 00:28 av Mitchika
Man vet att man är väldigt simmifierad när man sitter och pratar högt för sig själv när man spelar och säger t ex "men varför går du inte på toan om du nu är så nödig" till simmen man spelar.
Man vet att det är ens eget kreditkort som är kopplat till Origin när man titt som tätt får kvitton på addons som fru och barn handlat till Sims. :)
Mvh // Johan
#2 Åh, det gör jag hela tiden. Det mesta jag säger/fräser till mina simmar är: "Du kan gå runt en förbaskat möbel! Det är en möbel, ingen vallgrav med krokodiler! Kan du inte det behövde du väl inte äta/gå på toa/se på TV/sova så mycket som du skriker om."
#3 Haha! :D
#2: haha så där gör jag hela tiden haha
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Man vet att man spelat The Sims för mycket när man försöker snabbspola i verkligheten….
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Man vet att man behöver en paus från The Sims-spelen (och kanske spel överlag) när något hemma har gått fel eller käpprätt åt skogen och man kommer på sig själv med att tänka: "Okej, det där gick snett, men det är lugnt. Jag laddar bara om utan spara så försöker jag igen."
Man vet att man alldeles för mycket när man pratar om sina familjer i sims som om de är karaktärer i en av sina böcker.
Ett gott skratt förlänger livet
Man vet att man har spelat för mycket Sims när man försöker lära sig något nytt genom att bara läsa böcker och sen tro att man ska vara grym på det :')
Ja, det är jag på bilden.
Man vet att man spelat för mycket Sims när man försöker snabbspola verkligheten…
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Man vet att man har spelat för mycket the sims när man pratar om simmarna som om de vore riktiga.
Man vet att man älskar Sims när man får trillingar första gången man spelar🤪