CC & Moddar Sims 4?
Denna fråga förstår jag att den har kommit upp en miljon ggr och lär komma upp lika många ggr till, men jag hoppas att den är okej ändå..
Jag skulle vilja ladda ned och spela med moddar, både spelmoddar och kläder etc.
För det första, I'm stoopid, hur gör man? xD
För det endra, vart kan man hitta dom? vill som sagt ha moddar som ändrar utseende, kläder, boende möbler och allt sånt, men även moddar som påverkar spelet. Vet att man kunde med andra sims "generationer" typ ta bort censureringar, påverka arbeten och liknande, går det fortfarande?
Och till det tredje, jag spelar sims 4 på PC via origin, det finns sidor du kan ladda ned krackade spel men dom är det inte kompatibelt med origin och du kan inte spela online. Det är inte intressant, jag vill kunna hitta moddar och dylikt som fungerar med origin utan att jag blir "bannad" eller liknande.
Är detta ens en möjlig förfrågan eller lever jag på hoppet? xD
Tack på förhand och tack för ett bra och trevligt forum!
/ Malin
Självklart är det okej. Frågar man inget får man inget veta och det finns inga dumma frågor. :D
Vi har faktiskt en artikel om det ämnet här på sajten med hjälpsamma bilder (installera eget innehåll för The Sims 4) som du kan läsa och se om du blir lite klokare av:
https://thesims.ifokus.se/discussion/1461595/installera-eget-innehall-the-sims-4
Vid det här laget tror jag att det mesta i mod-väg finns i The Sims 4, så jag tror definitivt att du kan hitta det du söker efter. Ta bort censuren använder jag själv, så den kan jag säga att den finns med säkerhet. :)
Har du fortfarande frågor om att använda CC och moddar efter att ha läst inlägget jag länkade till är det bara att posta dom. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot